تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عروسک «بی بار» جای خودش را بین مردم باز کرده است

«بی بار» جای خودش را بین مردم باز کرده است/ تداوم مجموعه «سرحال» به خواست مردم بستگی داردارسلان ژولی صداپیشه مجموعه عروسکی «سرحال» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص ایفای نقش خود و تداوم تولید این مجموعه گفت: امیدوارم مردم از مجموعه «سرحال» خوششان آمده باشد که در صورت تولید دوباره و ادامه پخش به طور صد در صدی دیده شود.

وی افزود: به احتمال زیاد این مجموعه ادامه خواهد داشت، اما بستگی به خواست مردم دارد. ما تا امروز 100 قسمت مهمان  خانه های بینندگان بودیم و همین که لبخندی بر گوشه لب مردم بنشانیم، حال ما خوب می شود.

ژولی با اشاره به پیام بهداشتی مجموعه عروسکی «سرحال» افزود: این سریال قصد دارد با بیان مشکلات و معضلات بهداشتی، برخی از پیام های بهداشتی و خود مراقبتی که فراموش کرده‌ایم را به طور غیرمستقیم یادآوری کند.

وی با اشاره به ایفای نقش خود در این مجموعه بیان کرد: در «سرحال» من صداپیشه «بی بار» الاغی هستم که شخصیتی فانتزی دارد و گاهی چیزهایی را متوجه می شود که اطرافیان از آن اطلاع ندارند. درواقع این شخصیت اوج و فرود های زیادی دارد که با برخی بداهه ها جای خودش را بین مخاطبانش باز کرده است.

صداپیشه مجموعه های عروسکی با اشاره به حضور بهرام عظیمی در سریال «سرحال» ادامه داد: عظیمی در «سرحال» شخصیت خودش را بازی می کند و این کشمکش ها بین عروسک ها و بازیگرمان باعث دیده شدن مجموعه شده است.

ژولی با بیان اینکه این مجموعه برای همه سنین برنامه ریزی شده است، گفت: حتی ما بزرگسالان هم با کودکی که در درون خود داریم می توانیم بیینده «سرحال» باشیم تا آن نکاتی که فراموش کرده‌ایم را به یاد آوریم و در روزمره آن را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تولید مجموعه «سرحال»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عروسک «بی بار» جای خودش را بین مردم باز کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..