تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای نمایش در سالن های سینما،ظلم به فیلمساز است

احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تیترمحمد احمدی تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:اجرای نمایش های کمدی و جُنگ های شادی در سالن های سینما منطقی نیست.

احمدی تصریح کرد:در سینمای ایران بیشترین فروش ها حتی برای فیلم های کم فروش در روزهای آخر هفته و سه شنبه ها است و اگر روزهای آخر هفته را حتی در سانس هایی با مخاطب پایین به نمایش های کمدی و جُنگ های شادی اختصاص بدهیم در حق فیلم ها و فیلمسازان ظلم کرده ایم .

احدی ادامه داد:ما اگر می خواهیم اجرای نمایش درپردیس های سینمایی داشته باشیم بایداز ابتدای شروع کار آن پردیس، سالنی را برای اجرای نمایش و برنامه در نظر بگیریم و بسازیم ، بدین شکل همه از اول می دانند که این سالن مختص نمایش است اما اینکه به بهانه فروش کم در سینماها، اجرای نمایش و جنگ های شادی را راه اندازی کنیم منطقی نیست و با توجه به نمایش های متوسطی که در سالن ها سینما اجرا می شوند ذائقه مخاطب تئاتر را هم پایین خواهیم برد و به هنر نمایش ضربه خواهیم زد .

انتهای پیام/

انتقاد تهیه کننده  از اجرای نمایش در سالن های سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای نمایش در سالن های سینما،ظلم به فیلمساز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..