تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش کاربران به ماجرای معافیت سربازی ۷ فوتبالیست‌ +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ماجرای معافیت فوتبالیست‌ها از خدمت سربازی مساله‌ای است که هر از گاهی به بهانه‌های گوناگون در صدر اخبار قرار می‌گیرد.  اخیرا و پس از حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال در کشور روسیه، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان با ارسال نامه‌ای به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خواستار معافیت ۷ ملی‌پوش کشورمان شد که در جام جهانی حضور داشتند. 

هر چند این درخواست از سوی سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح رد شد لکن مردم نیز به این اقدام وزیر ورزش و ماجرای کلی معافیت فوتبالیست‌ها از خدمت سربازی واکنش نشان دادند.

در ادامه تصاویر واکنش های کاربران در توئیتر را مشاهده می‌کنید.

سربازی

سربازیسربازیسربازیسربازیسربازیسربازیسربازیسربازیسربازی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش کاربران به ماجرای معافیت سربازی ۷ فوتبالیست‌ +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..