تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکایت عجیب و غریب یک مرد از همسرش در هنگام رانندگی!

شکایت عجیب و غریب یک مرد از همسرش در هنگام رانندگی!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زن و شوهر ممکن است در طول زندگی مشترک با مشکلات کوچک و بزرگی روبه‌رو شوند، مشکلاتی که اگر مدیریت نشوند ممکن است عامل اصلی جدایی و پایان ارتباط طرفین شوند.

اما گاهی اوقات این مشاجره ها عامل ایجاد اتفاقای می‌شود که از دید دیگران بسیار خنده دار به نظر می‌آید؛ مانند مردی که اخیرا در سیدنی از همسر خود شکایت کرده است.

خبرگزاری‌ها ماجرا را اینگونه نقل کرده اند که در سال 2012 مرد و زنی در هنگام بازگشت از یک رستوران به خانه‌شان دچار مشاجره لفظی شده و در هنگام رانندگی، موقعی که زن پشت فرمان بوده است، مرد درب صندلی کمک راننده را باز می‌کند و از داخل آن به بیرون می‌پرد.

پس از این حادثه مرد دچار جراحات بسیاری می‌شود، اما پس از گذشت 6 سال از پایان آن اتفاق، مدتی پیش دوباره به دادگاه مراجعه می‌کند. این بار خواسته مرد این است که همسرش مجددا محاکمه شود و دلیل محاکمه را نیز اینگونه عنوان کرده که همسرم در هنگام رانندگی موقعی که دید من در حال پریدن به بیرون ماشین هستم باید سرعت ماشین را کاهش می‌داد.

گفتنی است؛ دادگاه درخواست محاکمه این مرد را نپذیرفته و عمل به بیرون پریدن وی را غیرمنطقی دانسته است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکایت عجیب و غریب یک مرد از همسرش در هنگام رانندگی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..