تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت کاربران از تصمیم سردار کمالی در مخالفت با معافیت سربازی 7 فوتبالیست

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضور خوب و نتایج درخشان تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روسیه، سبب شد تا وزیر ورزش و جوانان در اقدامی عجیب و قابل تامل، در نامه ‌ای به سرلشکر باقری خواستار معافیت ۷ تن از بازیکنان فوتبال کشورمان از خدمت سربازی شود.

سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به درخواست سلطانی فر گفت: تقاضای وزیر ورزش برای معافیت هفت فوتبالیست کشور کاری غیرقانونی و غیرقابل اجراست. ستاد کل نیروهای مسلح هیچ اقدامی برای معافیت انجام نخواهد داد.

پس از اظهارات سردار کمالی که مبتنی بر نص صریح قانون بود مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش در صفحه اینستاگرام خود، تلویحا خواستار معافیت ۷ملی پوش کشورمان شد.

حمایت کاربران از تصمیم سردار کمالی در مخالفت با معافیت سربازی 7 فوتبالیست

اما این قصه سر دراز دارد؛ صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار کمالی نیز اظهارات مازیار ناظمی را در صفحه‌ خود قرار داد تا مردم در این کشمکش، قضاوت کنند. علاوه بر آن نکته دیگری قابل توجه است و آن نظرسنجی‌ای است که صفحه سردار کمالی در خصوص پیشنهاد وزیر ورزش  به صورت استوری در اینستاگرامش منتشر کرده بود. نتیجه این نظرسنجی حاکی از مخالفت قاطع مردم با اظهارات وزیر ورزش  است. بنابراین درخواست وزیر ورزش نه تنها هیچگونه وجهه‌ی قانونی ندارد بلکه مقبولیت عمومی نیز ندارد و مردم مخالف با آن هستند.

حمایت کاربران از تصمیم سردار کمالی در مخالفت با معافیت سربازی 7 فوتبالیست

در ادامه بخش کوچکی از کامنت‌های کاربران را در واکنش به اظهارات سلطانی فر و ناظمی مشاهده می‌کنید.

سردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالیسردار کمالی

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت کاربران از تصمیم سردار کمالی در مخالفت با معافیت سربازی 7 فوتبالیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..