تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی بازی Pes 2018 +تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بازی Pes 2018، جزء آن دسته از بازی هایی محسوب می شود که اکثر افراد تجربه بازی با آن را دارند و در این بین یک سری افراد نیز اصلا آشناییتی با آن ندارند و شاید بخواهند در این روزهای تابستانی این بازی را تست کنند.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد تا در این مطلب به معرفی بازی Pes 2018، برای افرادی که علاقمند به این بازی هستند بپردازد، پس با ما همراه باشید.

معرفی بازی Pes 2018

 بازی Pes 2018

مطمئنا بیشتر ما با بازی Pes آشنا هستیم.

بازی که ابتدا در کنسول پلی استیشن شاهد آن بودیم، اما با ژاپنی بودن زبان آن چیز زیادی از بازی نمی‌دانستیم. این بازی در طی این سال‌ها فراز و نشیب زیادی را تجربه کرده، اما همچنان یک شبیه ساز فوتبال خوب محسوب می شد. این خوبی‌ها در Pes۲۰۱۶ بیشتر شد و توانست نام خاک خورده خود را زنده کند.

بیشتر بخوانید: PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کرد 

از همان اولین بازی‌ای که در PES ۲۰۱۸ آغاز می‌کنید، طبیعی بودن بازی خودش را نشان می‌دهد.

سرعت بازی نسبت به نسخه سال پیش کمی کاهش پیدا کرده، اما این کاهش بدین معنی نیست که با بازی کُندی رو‌به‌رو هستیم و برعکس، سرعت بازی دقیقا شبیه به فوتبال واقعی شده است و آن هیجانی را که بازی‌های PES همواره داشتند هم در خود دارد.

از طرف دیگر، مساله بسیار مهمی که در بازی به چشم می‌آید، طبیعی بودن حرکات است؛ به این صورت که مثلا پاس‌هایی که در بازی ارسال می‌کنید یا شوت‌هایی که می‌زنید و ارسال‌هایی که برای مهاجمین تیم‌تان دارید، هیچ‌کدام حالتی غیرطبیعی و غیرمعقول ندارند و دقیقا به همان شکلی هستند که باید باشند.

راستش را بخواهید، کونامی در PES ۲۰۱۸ تغییر خیلی بزرگی در بازی ایجاد نکرده است.

معرفی بازی Pes 2018

اما مساله‌ای که باعث شده تا این مورد یک ایراد برای بازی نباشد، این است که کونامی همان فرمول موفق نسخه قبل را حفظ کرده و به جای اینکه تغییر بزرگی در بازی ایجاد کند، روی جزییات تمرکز کرده است؛ جزییاتی مانند همین طبیعی‌تر شدن حرکات در بازی یا منحصر‌به‌فرد بودن تیم‌ها و بازیکنان و بهبود داوری و واکنش‌های دروازه‌بان‌ها که شاید به خودی خود مهم نباشند، اما وقتی که در کنار هم قرار بگیرند، به یک تجربه عالی از فوتبال ختم می‌شوند.

گیم پلی که از مهمترین ارکان PES به شمار می‌رود، باز هم دچار تغییرات بسیار ریزی شده، مهمترین نکته البته این است که کونامی، قصد داشته با حفظ همان دستپخت قبلی، و اضافه کردن ادویه‌های خوب، هر بار محصولی بهتر و مرغوب‌تر را ارائه دهد.

دانلود کنید:  بازی FIFA و PES 

اینگونه است که انیمیشن‌ها در PES ۲۰۱۸ نرم‌تر از گذشته شده اند و کونامی بازی را اینبار عمیق‌تر از قبل ساخته است. همین نکات، به ارائه فوتبالی جذاب‌تر کمک شایانی می‌کنند و در نهایت منجر به نزدیکی بیشتر بازی به واقعیت خواهند شد.

آنچه که در سال‌های گذشته برای واقع گرایانه‌تر شدن بازی سدی بزرگ بود، سرعت بیش از حد گیم پلی به شمار می رفت، قدم‌های بازیکنان کمی نا معمول و سریع بود! حالا در نسخه ۲۰۱۸، سرعت بازی معقول‌تر از همیشه دیده می‌شود.

معرفی بازی Pes 2018

موردی که همیشه در PES تحسین می‌شد، تفاوت مدل حرکت و استایل بازیکنان بود که هم اکنون، با بهتر شدن، تجربه فوق العاده‌ای به ما خواهد داد.

قدم‌های سریع مسی و حالت خاص حرکت رونالدو، تفاوت بازی بازیکنان قد بلند با قد کوتاه و ظرافت بازی بازیکنان تکنیکی، همه و همه در بازی به خوبی پیاده شده اند و آنقدر این ویژگی‌های بازیکنان و استایل هایشان به خوبی پیاده شده که مثلا در هنگام بازی با تیمی مانند بارسلونا، آن هم در نیوکمپ، واقعاً احساس می‌کنید در حال کنترل ورژن اصلی بازیکنان هستید!

بیشتر بخوانید: 5 دلیل که فیفا 18 از PES 2018 بازی بهتری است 

ظاهرا سازندگان اینبار برای انتخاب موسیقی‌های بازی سلیقه بیشتری به خرج داده اند!

و شاهد موسیقی‌های مرغوب تری نسبت به سال‌های گذشته هستیم (هر چند با تعداد نه چندان زیاد) البته اگر چه موسیقی در بازی‌ای مانند PES، تنها در مواقعی که در منو هستید به کار می‌آید و در حین بازی به آن نیازی ندارید، اما مطمئناً می‌توان روی تنوعی که ایجاد می‌کند حساب کرد.

معرفی بازی Pes 2018

کمبود لایسنس برای تیم‌های خوب و معتبر، یکی از آزار دهنده‌ترین مشکلات هر سال PES است که گویی سازندگان کلا آن را فراموش کرده اند!

تیم‌های معتبر دیگر مانند بایرن مونیخ و چلسی و ده‌ها تیم دیگر هیچکدام با اسم و مشخصات واقعی در بازی دیده نمی‌شوند و اگر می‌خواهید تا اطلاعات اصلی تیم مورد نظرتان را در بازی داشته باشید، ضروری است تا فایل‌های مختص آن را بارگیری کرده باشید.

بیشتر بخوانید: معرفی خونین‌ترین بازی‌های موجود در بازار 

بعد از آن اگر بخواهیم از بحث لایسنس‌ها و انتقالات نیز عبور کنیم ، با حفره‌ای عمیق بنام گزارشگری مواجه می‌شویم.

گزارشگری، باز هم مانند سال گذشته تکراری و خسته کننده است، جملاتی که می‌شنوید، ممکن است آنقدر تکرار بشنود که تا یکی دو هفته بعد از خرید، آن‌ها را حفظ کرده باشید!

حتی گاهاً گزارشگران عزیز که Peter Drury و Jim Beglin باشند، اقدام به گفتن جملات جالبی می‌کنند! که در کل توصیه ما به شما این است قید صدای صد البته زیبای گزارشگران را بزنید!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی بازی Pes 2018 +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..