تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معافیت بازیکنان تیم ملی فوتبال از خدمت سربازی غیرقانونی است

معافیت بازیکنان تیم ملی فوتبال از خدمت سربازی غیرقانونی استسردار مهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی نیرو‌های مسلح درباره درخواست وزیر ورزش و جوانان مبنی بر معافیت ۷ بازیکن تیم ملی فوتبال از خدمت سربازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: نامه وزیر ورزش و جوانان به سردار باقری، رئیس کل نیرو‌های مسلح ارسال شده است و سردار باقری نظر نهایی را در این باره می‌دهد. البته بازیکنان تیم ملی از لحاظ قانونی نمی‌توانند از خدمت سربازی معاف شوند مگر اینکه تصمیم دیگری در این باره گرفته شود.

او ادامه داد: ورزشکارانی طبق قانون شامل سرباز قهرمان می‌شوند که در مسابقات المپیک مقام اول تا سوم را کسب کرده باشند، همچنین در جام جهانی رتبه اول تا دوم را بدست آورند و در بازی‌های آسیایی هم قهرمان شوند. اگر بازیکنان تیم ملی می‌خواهند از سربازی معاف شوند باید در مسابقات آسیایی جاکارتا قهرمان شوند.

بیشتر بخوانید: دلایل درخواست وزیر برای معافیت ۷ بازیکن تیم ملی فوتبال مشخص شد

باران چشمه درباره اینکه معافیت بازیکنان تیم ملی با دستور مقام معظم رهبری امکان پذیر است، گفت: در حال حاضر مقام معظم رهبری دستوری درباره معافیت بازیکنان تیم ملی از سربازی ابلاغ نکردند تا فرمایش ایشان اجرایی شود.

او در پایان خاطر نشان کرد: بعید می‌دانم که قانون سرباز قهرمان شامل حال بازیکنان تیم ملی فوتبال شود چرا که آن‌ها در جام جهانی مقامی کسب نکردند تا از سربازی معاف شوند مگر اینکه بتوانند در مسابقات آسیایی قهرمان شوند در آن صورت از لحاظ قانونی از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

انتهای پیام/

بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال ایران از سربازی معاف نمی‌شوند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معافیت بازیکنان تیم ملی فوتبال از خدمت سربازی غیرقانونی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..