تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گریزمان: نگران بردن توپ طلا نیستم

خبرگزاری تسنیم: آنتوان گریزمان که یکشنبه شب در دیدار فینال جام جهانی 2018 روسیه، تیم ملی فوتبال فرانسه را در دیدار مقابل کروسی همراهی خواهد کرد، در خصوص شانس خود برای کسب توپ طلا گفت: فرصت قهرمانی در جام جهانی هست، نه فرصت تصاحب توپ طلا. نگران بردن توپ طلا نیستم. تمام تلاشم را می‌کنم تا فرانسه قهرمان جهان شود و از دستاوردهای بعد از آن هم استقبال می‌کنم.

وی همچنین در خصوص مقایسه شدنش با زین‌الدین زیدان ستاره پیشین تیم ملی فرانسه ملقب به «زیزو» اظهار داشت: لقب «گریزو» را خیلی دوست ندارم و «گریزی» به نظرم بهتر است.

گریزمان: نگران بردن توپ طلا نیستم

مهاجم اتلتیکومادریدی خروس‌ها در خصوص رویارویی با تیم تحت‌هدایت زلاتکو دالیچ هم یادآور شد: این به سرمربیان دو تیم بستگی دارد که ما با چه شیوه‌ای بازی کنیم. مودریچ و راکیتیچ هم دو بازیکن فوق‌العاده‌ و توانمند به لحاظ فنی هستند و اطمینان دارم که دیدیه دشان این را مدنظر خواهد داشت.

گریزمان در خصوص مقایسه سرمربی باشگاهی خود و دشان خاطرنشان کرد: سیمئونه خواب و خوراکش فوتبال است و با فوتبال نفس می‌کشد. او مربی‌ای است که هر لحظه با فوتبال است و تفاوتش با دشان در همین است، اما هر دو اهدافی مشترک دارند و آن پیروزی است و می‌دانند که چطور به این هدف برسند و از چه تاکتیک‌هایی در زمین استفاده کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گریزمان: نگران بردن توپ طلا نیستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..