تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تجلیل از عوامل ویژه برنامه «ماه عسل» آغاز شد

مراسم تجلیل از عوامل ویژه برنامه «ماه عسل» آغاز شدبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تجلیل از عوامل برنامه تلویزیونی «ماه عسل» با حضور رضا پور حسین قائم مقام سیما، علی فروغی مدیر شبکه سه،  ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی شبکه سه، اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌ها، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همچنین احسان علیخانی و عوامل این ویژه برنامه مناسبتی، عصر امروز مورخ جمعه 22 تیرماه در کنار جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

در ابتدا گلچینی از برنامه‌های رمضان ۹۷ برای حضار به نمایش درآمد و پس از آن سعید اوحدی رئیس سازمان هنری شهرداری تهران ضمن خوش ِآمدگویی از مدیران، عوامل و مهمانان برنامه «ماه عسل» گفت: «ماه عسل» و احسان علیخانی هر دو به هم متصل هستند، در نظرسنجی که در صدا سیما صورت گرفت، «ماه عسل» پرمخاطب‌ترین برنامه معرفی شد و درواقع مردم از این برنامه تجلیل کردند و احسان علیخانی راضی به این تجلیل نبود. ما آمده‌ایم از برنامه‌ای تجلیل کنیم که موفق است و با ظریب نفود بسیار بالا و پویایی و استمراری که دارد به عنوان الگویی برای دیگر برنامه‌های تلویزیونی و اجتماعی صدا و سیما کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: تولید این برنامه کار سنگینی است که شما ۱۲ سال برنامه‌ای را اجرا کنید که با موضوع اجتماعی باشد، اما ورود به مسائل اجتماعی بسیار سخت‌تر از آن است. ما امروز در کنارهم آمدیم که بدانیم راز موفقیت این برنامه چیست و چگونه الگو شده است. علی فروغی مدیر شبکه سه سیما در ادامه صحبت‌های اوحدی رئیس سازمان هنری شهرداری تهران، بیان کرد: مهمترین نکته‌ای که در برنامه «ماه عسل» وجود دارد، و راز موفقیت این برنامه بعد از ۱۲ سال است، این است که مخاطبان ما همچنان مردم با برنامه‌ای تکراری مواجه نمی‌شوند و «ماه عسل» کاملا مردمی طراحی شده است تا یک برنامه دیدنی را در سالیانه شاهد باشیم. نکته جالب این است که «ماه عسل» برنامه‌ای با موضوع پرداختن به سوژه‌های مردمی، مهمانان آن مردم و حتی قهرمانان آن نیز مردم هستند.

مدیر شبکه سه سیما، ادامه داد: در این برنامه به موضوعات مختلف  مردمی و خانواده می‌پردازد، اما دلیل دیگر موفقیت «ماه عسل» تهران گریزی است. باید بگویم که نزدیک به ۸۷ درصد مهمانان این برنامه غیر تهرانی هستند و حتی یک چهارم از مهمانان برای اولین بار بود که امسال به تهران آمده بودند.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تجلیل از عوامل ویژه برنامه «ماه عسل» آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..