تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سال دوم دانشکده من» در فصل برگ ریزان اکران می شود؟

«سال دوم دانشکده من» آبان ماه اکران می شودرسول صدر عاملی کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره آخرین وضعیت فیلم «سال دوم دانشکده من» گفت: به تازگی کار ساخت موسیقی فیلم به اتمام رسیده و فیلم آماده نمایش شده است.

وی در خصوص وضعیت اکران و حضور در جشنواره فجر گفت: قصدی برای ارائه فیلم برای جشنواره فجر نداریم و قرار است که آن را در آبان ماه  به اکران برسانیم.

صدر عاملی گفت:فیلم جدید صدر عاملی که نویسندگی آن بر عهده پرویز شهبازی است، چهره های جدیدی را به عرصه بازیگری معرفی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: به جز بازیگران سرشناسی همچون؛ بابک حمیدیان، علی مصفا ، شقایق فراهانی، ٢٢ نفر از چهره های شناخته نشده نیز در این فیلم برای اولین بار به ایفای نقش پرداخته اند که در این میان سه نفر جزء بازیگران اصلی و بقیه در نقش های فرعی در فیلم حضور دارند.

 صدرعاملی درباره فیلم« سونامی» که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد و میلاد صدرعاملی کارگردان فیلم،که اولین فیلم سینمایی خود را تجربه کرده اظهار داشت: کار تصویربرداری فیلم پس از ۷۲ جلسه به پایان رسید و کار تدوین آن توسط بهرام دهقانی چند روزی است آغاز شده که بتوانیم با زمانی که در اختیار داریم فیلم را به جشنواره فجر برسانیم.

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری و رعنا آزادی فر از بازیگران فیلم «سونامی» هستند.

انتهای پیام /

آخرین اخبار از «سونامی» و «سال دوم دانشکده من»



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سال دوم دانشکده من» در فصل برگ ریزان اکران می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..