تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ناخن های 9 متری مرد سالخورده هندوستانی خبرساز شد! +فیلم

مرد سالخورده هندوستانی با ناخن های بلندش، خبرساز شد ! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک مرد 82 ساله هندوستانی که دارنده بلندترین ناخن جهان بود نامش را در کتاب گینس ثبت کرد." شریدهار چیلال" به مدت 66 سال ناخن هایش را کوتاه نکرده بود. این مرد پس از پرواز از هندوستان به آمریکا و حضور در مراسمی در نیویورک، رکورد دارنده بلندترین ناخن جهان را به نام خود ثبت کرد. طول ناخن های او به 9 متر می رسید. پس از پایان مراسم، ناخن های چیلال کوتاه شد.

ویدئوی لحظه کوتاه کردن ناخن های این مرد هندوستانی در یوتیوب منتشر شد و تاکنون بیش از 1.3 میلیون بیننده و صدها کامنت داشته است.

بیشتر بخوانید: سقوط یک یوفوی عجیب در خاک قزاقستان! +فیلم و عکس 

انتهای پیام/

مرد سالخورده ای که بلندترین ناخن جهان را داشت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ناخن های 9 متری مرد سالخورده هندوستانی خبرساز شد! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..