تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد تند کارگردان «در وجه حامل» از اجرای نمایش در سالن های سینما

انتقاد کارگردان «در وجه حامل» از اجرای نمایش در سالن های سینما/کامیار:توهین به هنر نمایش استبهمن کامیار کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:سالن های سینما هیچ گاه برای اجرای نمایش تعریف نشده اند و این حرکت نوعی توهین به هنر نمایش است.

کامیار تصریح کرد : اجرای نمایش و جُنگ شادی در سالن های سینما مثل این است که ما در طلا فروشی به بهانه اینکه طلا نمی فروشد، هندوانه بفروشیم که این موضوع با هیچ منطقی سازگار نیست.

کارگردان فیلم «در وجه حامل» ادامه داد: اجرای نمایش ها و جُنگ های شادی ظلمی است در حق فیلمساران چرا که طبق این آیین نامه، اکران هر سینما مو ظف است  با پنج نفر فیلم را نمایش دهد واین توجیه که چون فیلم کم می فروشد پس باید محصول دیگری جز فیلم در سالن های سینما ارائه کرد اشتباه است .

وی ادامه داد:برخی فیلم ها به دلیل اینکه در سینمای بدنه و طنز نیستند برای جذب مخاطب احتیاج به زمان دارند از این رو اگر سانس های حتی فیلم های کم فروش را به نمایش و جنگ های شادی بدهیم ناعدالتی بزرگی در اکران رخ داده است .

کامیار گفت:در سال حدود صد فیلم در سینما تولید می شود که حدود پنجاه فیلم به شکل درست اکران می شوند این در حالی است که سینمای ما با کمبود سانس و سالن همچنان مواجه است و تمام این دلایل نشان می دهد که روند اجرای نمایش و جنگ های شادی در سالن های سینما اشتباه است.

انتهای پیام/

انتقاد کامیار از اجرای نمایش در سالن های سینما



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد تند کارگردان «در وجه حامل» از اجرای نمایش در سالن های سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..