تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیه 30 فروند بالگرد آتاک به پاکستان فروخت

شبکه تلویزیونی ان.تی.وی از امضای قرارداد فروش این بالگردهای نظامی ساخت ترکیه به پاکستان خبر داد و اعلام کرد: این بزرگترین قرارداد فروش تجهیزات نظامی ترکیه به یک کشور خارجی محسوب می شود.

این رسانه به نقل از شرکت صنایع دفاع ملی ترکیه اعلام کرد: این بالگردها ساخت شرکت صنایع هوا و فضای ترکیه(توساش) بوده و قرارداد فروش آنها نیز توسط این شرکت و طرف پاکستانی امضا شده است.

به گزارش این رسانه، بر اساس قرارداد امضا شده، شرکت توساش ترکیه همراه با تحویل این بالگردها، خدمات پشتیبانی، تامین تجهیزات، آموزش و تامین سلاح و مهمات این بالگرد را نیز بر عهده خواهد داشت.

به ادعای این رسانه، بالگرد آتاک تی.129 برای استفاده در شرایط اقلیمی و جغرافیایی سخت و برای ماموریت های هجومی و عملیات هوایی ساخته شده و از فناوری نسل نو در صنایع نظامی برخوردار بوده و با این ویژگی ها، وارد رقابت در بازار جهانی تجهیزات نظامی شده است.

ان.تی.وی همچنین گزارش داد که این بالگرد هم اکنون در ماموریت های وزارت کشور ترکیه در داخل این کشور به کارگیری می شود و مشکل فنی و عملیاتی در انجام ماموریت ها نداشته است.

به گزارش این رسانه، قابلیت های این بالگرد در آزمایش های انجام شده توسط کارشناسان نظامی پاکستانی در ترکیه تایید شده و قرارداد فروش نیز پس از این تایید به امضای دو طرف رسید.

هنوز رقم دقیق قرارداد فروش این بالگردها اعلام نشده ولی رقم قرارداد میلیارد دلاری است.

هفته گذشته نیز مقامات آنکارا و اسلام آباد، قرارداد فروش چهار فروند ناوچه نظامی ساخت ترکیه به پاکستان را امضا کردند که رقم آن قرارداد نیز به طور رسمی و دقیق اعلام نشده ولی میلیارد دلاری اعلام شد.

52311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیه 30 فروند بالگرد آتاک به پاکستان فروخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..