تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تابش: هزینه های مربوط به اردوی ترکیه را تامین کردیم

تابش: هزینه های مربوط به اردوی ترکیه را تامین کردیممسعود تابش در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: تیم ما بعد از برپایی اردو در کردان کرج تمرینات خوبی در اصفهان پشت سر گذاشت و طبق برنامه اعضای تیم ظهر امروز راهی تهران می شوند تا فردا صبح برای برپایی اردوی یک هفته ای عازم ترکیه شوند. همچنین 2 بازی تدارکاتی با یکی از تیم های سوپر لیگ ترکیه  و یک تیم مراکشی در اردوی ترکیه پیش بینی کردیم که تیم ما در زمان مقرر به مصاف این 2 تیم می رود. 

او درباره اینکه ارز مورد نیاز برای برپایی اردوی ترکیه فراهم شد، گفت: بله، برنامه برپایی اردوی ترکیه از قبل پیش بینی شده بود و با کمپ تمرینی تیم در ترکیه قرارداد بسته بودیم و هزینه های مربوط به این اردو را تامین کردیم. 

جپاروف را طبق قانون نقل و انتقالات نمی توانیم جذب کنیم 

تابش درباره شایعه جذب جپاروف هافبک تیم فوتبال استقلال بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و صحبتی با جپاروف نداشتیم چرا که 6 سهمیه لیگ برتری ما تکمیل شده است و این بازیکن را طبق قانون نقل و انتقالات نمی توانیم جذب کنیم. قلعه نویی درخواست جذب یک هافبک خارجی را به باشگاه داده است که به دنبال بازیکن مدنظر سرمربی تیم خود هستیم. 

مدیر عامل سپاهان درباره جدایی علی کریمی از این تیم گفت: علی کریمی در جلسه ای به ما اعلام کرد که تمایل ندارد در سپاهان بماند و از تیم ما جدا شد. به هر حال کریمی  در آکادمی سپاهان پرورش یافته است  و برای این بازیکن آرزوی موفقیت می کنیم. 

او در پایان خاطر نشان کرد: بازیکنان مدنظر قلعه نویی را با قراردادهای معقول جذب کردیم و همه تلاش خود را می کنیم که با حمایت هواداران، سپاهان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و به هدفمان که همانا قهرمانی در لیگ هجدهم است دست یابیم. 

بیشتر بخوانید: 

بودجه لازم برای جذب بازیکن خارجی در نظر گرفته شده است

آماده سازی تیم سپاهان برای فصل هجدهم

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تابش: هزینه های مربوط به اردوی ترکیه را تامین کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..