تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فیلیپ لام: آلمان قدرتمندتر از قبل خواهد شد

خبرگزاری ایسنا: کاپیتان سابق تیم ملی آلمان با دلداری به بازیکنان این تیم پیش بینی کرد فوتبال آلمان بعد از جام جهانی قدرتمندتر از قبل خواهد شد.

 تیم ملی فوتبال آلمان در جام جهانی در قعر جدول قرار گرفت و از رسیدن به مرحله بعد بازماند. به این ترتیب قهرمان دوره قبل این رقابت ها در همان مرحله گروهی کنار رفت.

فیلیپ لام کاپیتان سابق تیم ملی آلمان در ارزیابی خود از عملکرد ژرمن ها گفت: فوتبال آلمان در چهار سال قبل افتخار بزرگی را به دست آورد و در این مدت نیز در کنار آن بود. اکنون قهرمان جدیدی معرفی خواهد شد با این حال نکته مهم این است که نباید تسلیم شویم و باید با قدرت به کارمان ادامه دهیم و مطمئن باشیم که تیم ملی آلمان در مسیر درستی قرار داشته باشد. این شکست می تواند انگیزه زیادی برای تیم ملی آلمان باشد تا بتواند بار دیگر در دوره بعدی برای قهرمانی در جام جهانی تلاش کند و من مطمئن هستم که تیم ملی آلمان از این شکست درس خواهد گرفت و در آینده تیم بهتر و قدرتمندتری خواهد شد.

او در ادامه گفت: نسل طلایی فوتبال آلمان باید با همین قدرت به کارشان ادامه دهند و بازیکنان جدیدی نیز به تیم اضافه شوند تا فوتبال آلمان دوباره همان تیم قدرتمند قبل شود که گری لینه کر بازیکن سابق انگلیس عنوان کرده بود فوتبال بازی ساده ای است و ۲۲ بازیکن دنبال توپ می دوند و در نهایت آلمان برنده می شود.

تیم ملی آلمان در جام جهانی برابر مکزیک و کره جنوبی شکست خورد و تنها توانست سوئد را شکست دهد تا با ۳ امتیاز حذف شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فیلیپ لام: آلمان قدرتمندتر از قبل خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..