تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور توماس باخ در فینال جام جهانی

خبرگزاری ایسنا: توماس باخ، رییس کمیته‌ بین‌المللی المپیک قصد دارد برای دیدن فینال جام جهانی ۲۰۱۸ به روسیه برود. این اولین دیدار باخ با پوتین، رییس جمهور روسیه بعد از رسوایی‌های مربوط به دوپینگ در این کشور است.

سخنگوی کمیته‌ بین‌المللی المپیک اعلام کرد که توماس باخ، دعوت برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را از سوی جیانی اینفانتینو، رییس فیفا پذیرفته است.

به ‌این‌ ترتیب باخ برای اولین بار بعد از رسوایی‌های مربوط به دوپینگ در روسیه با پوتین، رییس جمهور این کشور روبرو می‌شود. باخ در سال ۲۰۱۴ نیز برای دیدار فینال جام جهانی به برزیل رفته بود.

سخنگوی کاخ کرملین نیز تایید کرده است که پوتین قصد دارد جلسه‌ای را با توماس باخ در سفر به این کشور داشته باشد.

در دو سال اول ریاست باخ او دیدارهای مختلفی با پوتین داشت و در حاشیه بازی‌های المپیک زمستانی سوچی نیز با او ملاقات کرده بود، اما بعد از رسوایی‌های مربوط به دوپینگ در روسیه و المپیک سوچی، دیدارهای باخ و پوتین متوقف شد.

باخ اعلام کرده است که درباره دوپینگ در روسیه هیچ صحبت مستقیمی با پوتین نداشته است. با این حال تصمیم گیری‌های باخ باعث شد که روسیه به طور کامل از بازی‌های المپیک محروم نشود.

ورزشکاران روس در المپیک زمستانی پیونگ چانک ۲۰۱۸ به صورت مستقل حضور داشتند و بعد از این بازی‌ها محرومیت کمیته‌ المپیک روسیه برداشته شد.

بعد از این اتفاقات شایعاتی درباره نامزدی روسیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۲ مطرح شد. هنوز مشخص نیست که این اتفاق خواهد افتاد یا نه.

امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه نیز برای دیدن مسابقات فینال جام جهانی به روسیه می‌رود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور توماس باخ در فینال جام جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..