تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۷۵ درصدی تعداد آمبولانس‌ها در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان/ ضرورت افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مطرح کرد؛

راشدی از افزایش ۷۵ درصدی تعداد آمبولانس‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پس از اجرای طرح تحول نظام سلامت خبر داد.

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ابتدای اجرای طرح تحول نظام سلامت تا کنون تعداد آمبولانس ها در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان 75 درصد افزایش داشته است که این افزایش منجر به تسریع در رسیدن تکنسین های اورژانس بر بالین بیمار شده است. افزایش خدمات  پیش بیمارستانی با  اجرای طرح تحول نظام سلامت

با بیان این مطلب گفت: خوشبختانه اجرای طرح تحول نظام سلامت مایه برکات فراوانی در عرصه ارائه خدمات پیش بیمارستانی شد به گونه ای که مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی این دانشگاه، از لحاظ ناوگان موتوری، امکانات و تجهیزات و همچنین نیروی انسانی توانست توسعه مناسبی را تجربه کند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه بررسی ها و فعالیت های کارشناسی گواه بر ضرورت افزایش تعداد پایگاه های اورژانس جاده ای در راستای حفاظت از جان مصدومان حوادث و نیز امداد رسانی فوری بود، ادامه داد: از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت در سال 1392 تا کنون تعداد پایگاه های اورژانس جاده ای 33 درصد و تعداد پایگاه های شهری 6 درصد افزایش یافته است.

 راشدی همچنین تصریح کرد: در این مدت 25 درصد بر تعداد تکنسین های فوریت های پزشکی افزوده شده است و این به معنای تقویت حیطه عملکرد تخصصی اورژانس است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۷۵ درصدی تعداد آمبولانس‌ها در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان/ ضرورت افزایش تعداد پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..