تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرم افزار Google Pay با ارائه قابلیت‌های جدید مالی، به‌روزرسانی شد +تصاویر

نرم افزار گوگل پی در به روز رسانی جدید خود به سه قابلیت جدید مجهز شد.

نرم افزار Google Pay با ارائه قابلیت‌های جدید مالی، به‌روزرسانی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید کمتر شرکتی مانند گوگل در طول تاریخ توانسته باشد به این حد در حوزه نرم افزار و همچنین سخت افزار پیشرفت کرده و توسعه یابد. شرکت گوگل علاوه بر اینکه در صنعت سخت افزاری نیز وارد شده و گوشی های هوشمند بسیار قدرتمندی تولید می‌کند، یک غول نرم افزاری و یک قطب در جهان محسوب می‌شود.

یکی از بخش های مهم در نرم افزارهای این شرکت، بخش ارائه پول و دریافت خدمات بود که تقریبا در بیشتر اپلیکیشن ها وجود داشت، اما شرکت گوگل در ابتدای سال جاری میلادی تصمیم گرفت که این قابلیت های مالی را تحت عنوان یک برنامه مستقل سازماندهی کند.

این اتفاق در ماه ژانویه سال جاری رخ داد و شرکت گوگل نرم افزار Google Pay را معرفی کرد. از طریق این برنامه کاربران شرکت گوگل قادر بودند تا بسیاری از امور مالی درون برنامه ای خود را انجام دهند.

اما به تازگی گزارش هایی منتشر شده است که گوگل سه قابلیت جدید به نرم افزار Google Pay خود افزوده است. این ویژگی‌ها شامل بهینه سازی « boarding passes » یا همان " کارت های پرواز "، بهینه سازی نحوه خرید « event tickets » یا همان بلیط رویدادها و مراسم‌ها و همچنین قابلیت « Peer-to-peer transactions » یا همان " انتقال وجه از همتا به همتا " می‌شود.

در ادامه تصاویری از محیط کاربری قابلیت های جدید نرم افزار Google Pay گوگل را مشاهده می‌کنید:

نرم افزار Google Pay با ارائه قابلیت‌های جدید مالی، به‌روزرسانی شد +تصاویر

نرم افزار Google Pay با ارائه قابلیت‌های جدید مالی، به‌روزرسانی شد +تصاویر

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

 اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید

کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

 اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا

 اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرم افزار Google Pay با ارائه قابلیت‌های جدید مالی، به‌روزرسانی شد +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..