تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد علیزاده با تک آهنگ باز می گردد/کنسرت محسن یگانه اواسط تابستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسیقی در این هفته شاهد رویداد هایی بود که در ادامه به مهمترین آنها اشاره می کنیم.

محمد علیزاده با تک آهنگ باز می گردد

محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان که مدتی است کنسرت برگزار نکرده و تک آهنگی هم منتشر نکرده است، یکشنبه پیام صوتی برای طرفدارانش منتشر کرد که به آنها وعده می داد در آینده نزدیک تک آهنگی از او منتشر خواهد شد. علیزاده در این پیام اعلام کرد که در حال حاضر مشغول ساخت تک آهنگ است.

شروع تور کنسرت خوانندگان بیمارستانی

آخرین قطعه ای که محمد علیزاده خوانده «زندگی» نام دارد که در روز های پایانی سال 96 منتشر شده بود. علت دوری چند ماهه علیزاده از موسیقی پاپ، کسالتی بود که موجب گرفتگی صدای این خواننده شده بود.

زمان کنسرت شهرام شکوهی مشخص شد

هفته گذشته مدیربرنامه شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورمان اعلام کرد که تور کنسرت های این خواننده، به زمان دیگری موکول شده است. او همچنین اعلام کرد که به زودی زمان جدید تور کنسرت های شکوهی را اعلام می کند. بلیت این کنسرت به دلیل استقبال فراوان هواداران شکوهی فروخته شده بود.

شروع تور کنسرت خوانندگان بیمارستانی

طبق اعلام روابط عمومی، کنسرت های شکوهی ۲۵ مرداد ماه در نمایشگاه بین المللی در سالن وزارت کشور برگزار می‌شود. همچنین ادامه کنسرت های وی در شهرهای بندر انزلی، لاهیجان، کیش و اصفهان است. شهرام شکوهی سه هفته پیش به دلیل حمله عصبی ناشی از هیجان مسابقه فوتبال ایران و پرتغال در جام جهانی روسیه در بیمارستان بستری شده بود.

کنسرتی که بدون مجوز برگزار شد

کنسرت الیاس یالچینتاش خواننده ترکیه ای با وجود حواشی زیاد در منطقه آزاد کیش برگزار شد. پیش از این شایعات زیادی مبنی بر عدم برگزاری این کنسرت مطرح شده بود چرا که این خواننده موزیک ویدئو هایی را  منتشر کرده بود که با فضای فرهنگی و اخلاقی مردم ایران همخوانی نداشت.

شروع تور کنسرت خوانندگان بیمارستانی

با وجود اعلام دفتر موسیقی مبنی بر اینکه الیاس یالچیتاش مجوزی برای برگزاری کنسرت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ندارد کنسرت این خواننده در جزیره کیش در چند سانس برگزار شد که این اتفاق نشان از ضعف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت کنسرت ها دارد.

کنسرت محسن یگانه اواسط تابستان در برج میلاد

محسن یگانه دیگر خواننده پاپ کشورمان که مانند شهرام شکوهی با بیماری دست و پنجه نرم می کرد، پس از مدت ها در تهران روی صحنه می‌رود. او در ابتدای سال جدید و در ایام نوروز در یکی از کنسرت هایش در شمال کشور مشغول اجرا بود که در اواسط اجرا به دلیل شرایط نامساعد جسمی، کنسرتش را متوقف کرد و به بیمارستان منتقل شد.

شروع تور کنسرت خوانندگان بیمارستانی

حالا قرار است که این خواننده محبوب در روزهای ۱۷ و ۱۸ مرداد در سالن همایش های برج میلاد کنسرت برگزار کند. گفته می شود که وی پیش از این کنسرت چند تک آهنگ منتشر خواهد کرد.

حضور علیرضا قربانی و گروهش در سه فستیوال بین المللی

علیرضا قربانی خواننده کلاسیک ایرانی به همراه اعضای گروهش در سه فستیوال «رسپکت» چک، «موازین» مراکش، «اتنوكراكف» لهستان شرکت کرده و مخاطبانش را مهمان موسیقی ایرانی کرده است. اعضای گروه قربانی شامل سامان صمیمی نوازنده کمانچه، میلاد محمدی نوازنده تار و زکریا یوسفی کوبه ای نواز هستند.

شروع تور کنسرت خوانندگان بیمارستانی

در این فستیوال ها استقبال خوبی از گروه ایرانی شده بود. زكریا یوسفی که از نوازندگان این گروه است، در خصوص شرکت در این فستیوال ها گفت: «در این اجراها مجموعه ای از چند آلبوم علیرضا قربانی اجرا شد که آلبوم های قدیم و جدید را در بر می گرفت. همچنین اجرای تصنیف هایی از قدما با تنظیم گروه هم بخش دیگری از ریپورتوار ما را تشکیل داد. بخشی از کار نیز به صورت بداهه ساز آواز و همچنین قسمت های کوتاه سازی روی صحنه رفت، خوشبختانه در این سال‌ها به واسطه برگزاری فستیوال های مختلف در دنیا و حضور گروه‌های مطرح ایران، میزان استقبال از این اجراها بالاست.»

جشن تولد بهنام صفوی با حضور هنرمندان برگزار شد

ابتدای هفته جشن تولد ۳۵ سالگی بهنام صفوی برگزار شد. در این مراسم جمعی از هنرمندان موسیقی سینما و تلویزیون شامل حجت اشرف عماد طالب زاده ،مهدی یغمایی، شهاب رمضان، چنگیز حبیبیان، امیرحسین اویسی، مهدی ماهانی، علی صالحی و علیرضا مسعودی حضور داشتند.

خوانندگان پاپ سرپا شدند

بهنام‌صفوی خواننده پاپ، از اوایل سال ۹۶ برای پیگیری مراحل درمان خود راهی آلمان شده بود. او چند عمل جراحی تحت نظر پروفسور سمیعی انجام داد.

انتهای پیام/

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد علیزاده با تک آهنگ باز می گردد/کنسرت محسن یگانه اواسط تابستان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..