تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رندر گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ را ببینید +تصویر

پس از انتظار فراوان سرانجام رندر گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ منتشر شد.

رندر گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ را ببینید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ هر سال با عرضه گوشی های پرچمدار خود، توجهات بسیاری را جلب می‌کند، تا جایی که در حال حاضر این محصولات کاربران خاص خود را پیدا کرده‌اند.

در حال حاضر پس از عرضه کامل گوشی های سری اس 9 ، یعنی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus ، نوبت به عرضه پرچمدار اصلی این شرکت یعنی گلکسی نوت 9 می‌رسد.

این گوشی در اواخر فصل تابستان عرضه خواهد شد، اما از مدتها پیش گمانه زنی ها درباره طراحی ظاهری و مشخصات فنی آن آغاز شده است. این گمانه زنی ها تا جایی پیش رفته است که ساعاتی پیش تصویر رندر این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.

آنچه در تصویر رندر گوشی Galaxy Note 9 قابل مشاهده است، مشخصات ظاهری صفحه نمایش و طراحی حاشیه ها است. بر اساس این رندر، می‌توان گفت گوشی نوت 9 تغییر چشمگیری نسبت به نسخه پیشین یعنی نوت 8 نداشته است و حداقل در بخش صفحه نمایش و حاشیه ها، تکرار یک نسخه موفق را شاهد هستیم.

گفتنی است؛ گوشی گلکسی نوت 9 سامسونگ در تاریخ 9 آگوست 2018 میلادی ( 18 مرداد ماه ) رونمایی خواهد شد. در ادامه تصویر رندر این گوشی را نیز مشاهده می‌کنید:

رندر گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ را ببینید +تصویر

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید: اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

بیشتر بخوانید: اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا

بیشتر بخوانید: اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

بیشتر بخوانید: ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رندر گوشی Galaxy Note 9 سامسونگ را ببینید +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..