تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کودکانی برای نیمار شدن تمرین تمارض می کنند! +فیلم

کودکانی برای نیمار شدن تمرین تمارض می کنند!+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛در پی تمارض های اخیر نیمار که خشم بسیاری از تماشاگران بازی های او در سراسر جهان را برانگیخت، این موضوع به یکی از داغ ترین سوژه های خبری در دنیای ورزش مبدل شد. همچنین ویدئوهای طنز گوناگونی در جهت تمسخر این بازیکن منتشر شد اما در میان آنها یک مورد بسیار بیش از بقیه، مورد استقبال کاربران قرار گرفت و آن هم کلیپی جالب از چند کودک بود که به ظاهر در حال تمرین برای رساندن خود به سطح حرفه ای این ستاره برزیلی فوتبال در تمارض  بودند.

در این فیلم که توسط سایت "Mashable " منتشر شده ،چند پسربچه پا به توپ ایستاده و یکباره هماهنگ شروع به دویدن در زمین چمن می کنند اما لحظه جالب آن قسمتی است با شنیدن نام نیمار دست به حرکتی خنده دار می زنند. پیشنهاد می کنیم واکنش دیدنی کودکان به شنیدن بازیکن مشهور را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:شوخی عجیب نیمار با دوست صمیمی‌اش +فیلم

انتهای پیام/

تمرین خنده داری که برای کودکان علاقمند به نیمار در نظر گرفته شد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کودکانی برای نیمار شدن تمرین تمارض می کنند! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..