تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موجی که بعد از یکسال و نیم زن 52 ساله را به خانواده اش برگرداند

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛موجی که بعد از یکسال و نیم زن 52 ساله را به خانواده اش برگرداندماجرا از این قرار است که نینینگ سونارسیه زن 52 ساله اندونزیایی یکسال و نیم پیش برای استراحت به ساحل دریا رفت اما گرفتار طوفان شدید شد و موج دریا او را ناپدید کرد و دیگر به خانه بازنگشت.
عملیات نجات به مدت 2 ماه پیگیر این زن بود اما حتی جنازه او پیدا نشد.بستگانش بارها جنازه هایی را که قربانی این حادثه طوفانی شده بودند را شناسایی کردند اما بدن سونارسیه در بین اجساد یافت نشد.
خانواده کم کم از پیدا شدن سونارسیه ناامید شدند و مقامات رسما اعلام کردند که او دیگر باز نخواهد گشت.
تا اینکه حادثه حیرت آور رخ می دهد و عموی سونارسیه ،گمشده را در خواب می بیند که به او می گوید به ساحل همان دریایی که گم شده است بروند و دنبال او بگردند.
هنگامیکه آنها به ساحل رفتند در کمال ناباوری ان زن را کنار ساحل دیدند با همان لباس هایی که یکسال و نیم گذشته به ساحل رفته بود.
همه با دیدن او شوکه شدند هر چند که سونارسیه نیز شوکه بود و حال و روز خوشی نداشت .او را به بیمارستان منتقل کردند و پزشک اطمینان داد که بزودی به حالت طبیعی باز خواهد گشت.
خانواده زن 52 ساله این حادثه را معجزه الهی می دانند و از خدا بخاطر بازگرداندن عزیزشان قدر دانند.

موجی که بعد از یکسال و نیم زن 52 ساله را به خانواده اش برگرداند

موجی که بعد از یکسال و نیم زن 52 ساله را به خانواده اش برگرداند


انتهای پیام/


بازگشت معجزه آسای زن اندونزیایی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موجی که بعد از یکسال و نیم زن 52 ساله را به خانواده اش برگرداند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..