تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عناوین رایگان ایکس‌باکس وان در ماه جولای 2018 مشخص شد

شرکت مایکروسافت سرانجام فهرست بازی هایی که کاربران می‌توانند در ماه جولای به صورت رایگان از آنها بهره ببرند را منتشر کرد.

عناوین رایگان ایکس باکس وان در ماه جولای 2018 مشخص شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت مایکروسافت سال‌های اخیر عناوین انحصاری بسیاری برای کنسول ایکس باکس وان عرضه کرده است، عناوینی که نه صرفا برای پرکردن صف بازی‌ها، بلکه برای تبدیل شدن به بهترین آثار ویدئوگیم جهان تولید شدند.

این شرکت برای اینکه بتواند مخاطبان بیشتری برای کنسول خود فراهم کند هر ماه امکان انجام تعدادی از بازی ها را به صورت رایگان فراهم می‌کند، تا گیمرها پس از تجربه این نسخه ها به خرید آن‌ها ترقیب شوند.

حال با گذشت 10 روز از ماه جولای سال 2018، مایکروسافت لیست بازی های رایگان خود برای ماه جاری را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید این عناوین را مشاهده کنید‌:

فهرست بازی‌های انحصاری برای کنسول Xbox One شرکت مایکروسافت
Assault Android Cactus (July 1-31) Death Squared (July 16-August 15) فهرست بازی‌های انحصاری برای کنسول Xbox 360 شرکت مایکروسافت
Virtua Fighter 5: Final Showdown (July 1-15)  Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction (July 16-31)

لازم به ذکر است که کاربران کنسول ایکس باکس وان می‌توانند از بازی‌های رایگان عرضه شده برای کنسول ایکس باکس 360 نیز استفاده کنند چرا که این عناوین بر روی کنسول ایکس باکس وان قابل بازی است.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید: اپل iOS 12 را معرفی کرد؛ ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را ببینید

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه‌ها از iOS 12 پشتیبانی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید: شرکت HTC به روند نزولی خود ادامه می‌دهد؛ کاهش درآمد ۴۶ درصدی نسبت به سال گذشته

بیشتر بخوانید: اولین خودروها با پلاک دیجیتالی در کالیفرنیا

بیشتر بخوانید: اجازه اپل به توسعه دهندگان برای ارائه نسخه آزمایشی نرم‌افزارهای پولی اپ‌استور

بیشتر بخوانید: ایرپادهای اپل در iOS 12 ابزار افراد کم‌شنوا می‌شود

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عناوین رایگان ایکس‌باکس وان در ماه جولای 2018 مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..