تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین اخبار از روند نگارش فیلمنامه و انتخاب بازیگران سریال «سلمان فارسی»

جزئیات جدید از نگارش فیلمنامه «سلمان فارسی»/ بازنویسی ها تا آخرین لحظه تصویربرداری ادامه داردامرالله احمدجو فیلمنامه نویس مجموعه‌های تلویزیونی، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص روند نگارش و پیش تولید سریال الف ویژه «سلمان فارسی» گفت: نگارش فیلمنامه همچنان ادامه دارد. طبق آنچه داوود میرباقری به من گفته، بازنویسی‌ها تا آخرین لحظه کار دنبال می‌شود و پردازش شخصیت‌ها ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه بیان کرد: نویسندگی کار توسط سه نفر رقم خورده است؛ هیچ کدام از ما سه نفر باهم ارتباطی نداریم و هرکس مشغول کار خود است. درواقع این خواست میرباقری است تا در نهایت هر سه فیلمنامه را باهم بررسی کند.

احمدجو در خصوص انتخاب بازیگران جوان یا چهره‌های مطرح سینما و تلویزیون برای ایفای نقش در سریال «سلمان فارسی» اظهار کرد: این مجموعه پیش تولید طولانی دارد و باید منتظر انتخاب‌های میرباقری بود. من نیز از انتخاب بازیگران بی اطلاع هستم و برای پیشرفت کار صرفاً روی فیلمنامه کار می‌کنم.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» از جمله آثار فاخر و الف ویژه رسانه ملی است که به کارگردانی داوود میرباقری تا امروز وارد مرحله پیش تولید شده و لوکیشن‌های آن در کشور‌های ایران، ارمنستان و ... انتخاب شده است.

داستان این مجموعه درباره زندگینامه «سلمان فارسی» از صحابه پیامبر اکرم (ص) است که در سه فاز مختلف در ۳ دوره ایران، بیزانس و بخش مربوط به اسلام تولید خواهد شد و بازیگران آن قرار است فقط منحصر به بازیگران ایرانی نباشند.

سریال «سلمان فارسی» در سه بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر (ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است و در ۴۰ قسمت روی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

فیلمنامه سلمان فارسی در چه مرحله‌ای است؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین اخبار از روند نگارش فیلمنامه و انتخاب بازیگران سریال «سلمان فارسی»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..