تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود MP3 Cutter Ringtone Maker Pro 30 – برنامه پر امکانات ساخت رینگتون اختصاصی اندروید !

دانلود امروز 9+

آخرین آپدیت جمعه ۲۲ تیر ۱۳۹۷

3

نسخه 30

دوست داشتن 1

MP3 Cutter Ringtone Maker Pro v30 – اپلیکیشن پر امکانات ساخت رینگتون اختصاصی اندروید
نسخه خریداری شده به قیمت 3.99 دلار تقدیم شما کاربران فارسرویدی

بر خلاف تصور بسیاری از افراد ساخت زنگ تماس شخصی کار دشواری نیست و تا کنون ابزار های متنوعی در این زمینه منتشر شده اند. بی شک MP3 Cutter Ringtone Maker Pro یکی از بهترین عناوین موجود در زمینه ساخت رینگتون های اختصاصی می باشد که توسط recorder & smart apps توسعه داده شده و با قیمت 3.99 دلار در مارکت بزرگ گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافیست فایل صوتی مورد علاقه خود را انتخاب کنید و با انتخاب چند گزینه مختلف قسمت دلخواهتان را به صورت یک فایل صوتی جدگانه استخراج نمایید. اکثر فرمت های محبوب صوتی تحت پشتیبانی این استارت اپ می باشند که این امر خود به تنهایی باعث افزایش چند برابری کاربرانش شده است. اگر صوت دلخواهتان در حافظه دستگاه شما ذخیره نیست با دسترسی به یک ابزار ضبط کننده با کیفیت صدا قادر به ضبط صدای در حال پخش و سپس ویرایش ان هستید. علاوه بر این بهتر است بدانید که این برنامه صوت های خارج شده را تنها به عنوان رینگتون ذخیره نکرده بلکه می توانید از آن ها برای صدای هشدار و یا صدای پیام های دریافتی نیز استفاده کنید. این نرم افزار پر امکانات را از دست ندهید و برای دریافتش با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه MP3 Cutter Ringtone Maker Pro اندروید :

نمایش تمامی فایل های صوتی موجود در حافظه داخلی و خارجی ویرایش قسمت های مختلف فایل های صوتی به دلخواه خود توانایی برش آسان و استخراج فایل صوتی جدید به عنوان آهنگ زنگ و یا صدای هشدار ضبط کننده داخلی برای ضبط صدا های اطراف با کیفیتی فوق العاده گزینه ای برای تعیین نام فایل های استخراجی بدون هیچ گونه اتلاف وقتی مدیریت زنگ های تماس مخصوص به هر کاربر

اپلیکیشن MP3 Cutter Ringtone Maker Pro توانسته است با بهره مندی از امکانات و قابلیت هایی متنوع و هم چنین قیمت 3.99 دلاریش امتیاز فوق العاده 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه خریداری شده آن را از وبسایت پر طرفدار فارسروید دریافت نمایید ؛ در نسخه ما همه قابلیت ها در دسترس اند .

تغییرات نسخه v30 :

* برای این نسخه از برنامه تغییراتی در گوگل پلی ذکر نشده است .

MP3 Cutter Ringtone Maker Pro




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود MP3 Cutter Ringtone Maker Pro 30 – برنامه پر امکانات ساخت رینگتون اختصاصی اندروید !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..