تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حفظ حجاب یک مسئله شخصی نیست / قطره ای از عرق خانم چادری مساوی است با قطره خون شهید

حجت الاسلام فاطمی منش در اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده مینودشت ؛

اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده عصر امروز به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) ناحیه مینودشت در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، اجتماع بزرگ مردمی حافظان حریم خانواده عصر امروز به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه الزهرا(س) ناحیه مینودشت در مسجد جامع شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام فاطمی منش به لزوم رعایت حفظ حجاب اشاره نمود و گفت: حفظ حجاب یک مسئله شخصی نیست، یک زن با حفظ حجاب میزان حیای جامعه را بالا می برد.

وی افزود: هرچه حیا در جامعه بالاتر رود ، انسانیت نیز بالاتر خواهد رفت و برعکس هر چه حیا پایین تر،خوی حیوانی در جامعه بیشتر میشود همانگونه که امروز در جوامع غربی مشاهده می کنیم کار بجایی رسیده است که مرد با مرد و زن با زن ازدواج میکند، بدتر از ان ازدواج با حیوانات به وقوع پیوسته است.

فاطمی منش در ادامه فضیلت داشتن حجاب برتر که همان چادر است را اینگونه بیان نمود: امام صادق (ع) می فرمایند:" قطره ای از عرق خانم چادری مساوی است با قطره عرق مجاهد فی سبیل الله؛ مساوی است با قطره خون شهید." پس خودتان را دست کم نگیرید و به پوشش حجاب خود افتخار نمایید.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حفظ حجاب یک مسئله شخصی نیست / قطره ای از عرق خانم چادری مساوی است با قطره خون شهید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..