تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشت مواد شیمایی نیترات در شهرصنعتی البرز

نشت مواد شیمایی نیترات در شهرصنعتی البرز و 11نفر مصدوم شدند.

به گزارش بولتن نیوز، نشت مواد شیمایی نیترات در شهرصنعتی البرز و 11نفر مصدوم شدند.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: ۵ تن مواد نیترات از یک شرکت شیمیایی در شهر صنعتی البرز به بیرون نشت کرد.

پ مهدیخانی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین ؛ ساعت ۱۸ و ۳۵ دقیقه امروز به دلیل سهل انگاری عوامل شرکت کاسپین، پنج تن نیترات به بیرون از این شرکت نشت کرد که با آهک و بی کربنات از بین برده شد.

مهدیخانی اضافه کرد: تعدادی از ماموران آتش نشانی در این حادثه مسموم شدند که هم اکنون حال آنان مساعد است و به بیمارستان منتقل نشدند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر وضعیت این منطقه مناسب سازی شده است.

به گفته حسینی مدیر روابط عمومی اورژانس استان قزوین، این حادثه ۱۱ مصدوم داشته است که به بیمارستان رحیمیان الوند منتقل شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشت مواد شیمایی نیترات در شهرصنعتی البرز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..