تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خنثی سازی طرح تروریستی داعش در بغداد

دادگاه مرکزی تحقیقات عراق امروز (پنجشنبه) از ناکام گذاشتن طرح تروریست‌ها موسوم به "غزوه رمضان" در بغداد خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت سومریه نیوز، عبدالستار بیرقدار، سخنگوی رسمی شورای عالی قضایی عراق گفت، تلاش‌های دادگاه مرکزی تحقیقات عراق درباره مسائل تروریستی و جنایت‌های سازمان یافته، منجر به خنثی شدن طرح تروریستی بزرگ موسوم به "غزوه رمضان" توسط تروریست های داعش شد که هدف از آن هدف قرار دادن بغداد بود.

وی افزود، قرار بود این طرح تروریستی ۱۰ ژوئن همزمان با سالروز سقوط موصل به دست داعش اجرایی شود، اما نیروهای امنیتی با نظارت مستقیم دادگاه مرکزی تحقیقات، اعضای این باند تروریستی را بازداشت کردند.

تروریست‌های بازداشت شده برای مجازات به دادگاه ارجاع داده می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خنثی سازی طرح تروریستی داعش در بغداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..