تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال سارق روح ؛ خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال سارق روح شبکه سه

سریال سارق روح

داستان سریال سارق روح

عکس بازیگران سریال سارق روح و عوامل سریال

سریال سارق روح به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که در باکس ویژه هفتگی شبکه پنج پخش شد.بنا بر این گزارش، شبکه سه سیما تصمیم دارد این سریال را از روز یکشنبه 27 خردادماه باز پخش کند. این اثر هر روز ساعت 15 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت و بازپخش آن نیز ساعت 9:30 روز بعد پخش خواهد شد.

سریال «سارقان روح» به قلم هومان فاضل در ژانر مهیج و معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می پردازد.
دانیال حکیمی، محمود پاک نیت، نگین معتضدی، علیرام نورایی، کمند امیر سلیمانی و…. از جمله بازیگران این سریال هستند که دانیال حکیمی بازیگر اصلی این سریال تلویزیونی است و با نقشی متفاوت در ردای یک کارشناس امنیتی قرار گرفته است.

» همچنین ببینید : سریال گلشیفته؛ خلاصه داستان مجموعه گلشیفته و عکس بازیگران سریال Golshifteh

سریال سارق روح

تیتراژ سارقان روح با صدایِ کاوه آفاق ساخته شد و در طول پخش این سریال چندین قطعه متفاوت با صدایِ او پخش می‌شود. این برای اولین بار است که آفاق تیتراژ یک سریال تلویزیونی را می‌خواند. سریال بخش قلب

ابوالفضل صفری تهیه کننده، احمد معظمی کارگردان، هومان فاضل نویسنده فیلمنامه ، مرتضی اصفهانی مشاور این سریال هستند.
سریال «سارقان روح» فصل اول از مجموعه سریال هفتگی شبکه پنج است که در 17 قسمت تولید شده است.

تولید فصل بعدی این سریال نیز مراحل تولید را پشت سر می گذارد.

سریال سارق روح

داستان سریال سارق روح

مجموعهٔ سارق روح مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی احمد معظمی و به تهیه کنندگی ابوالفضل صفری است که در ژانر معمایی برگرفته از یک ایده پژوهش محور است که به موضوع امنیت نرم و آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.
فصل اول این مجموعهٔ تلویزیونی از شبکه‌های پنج و سه پخش شد. تیتراژ پایانی این سریال را کاوه آفاق خوانده‌است.

نادر عابدی استاد دانشگاه و بازنشسته وزارت اطلاعات است که نگاهش به پدیده‌های اجتماعی نگاه پژوهشی و علت و معلولی است به همین خاطر دوباره به محل کار خود بازمی‌گردد و بررسی پرونده‌هایی را می‌پذیرد در این میان تیمی که وی را در این مأموریت‌ها همراهی می‌کند، دانشجوهای خودش هستند و نگاه موشکافانه‌ای به پرونده‌ها دارد.

سریال سارق روح سریال سارق روح سریال سارق روح سریال سارق روح سریال سارق روح




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال سارق روح ؛ خلاصه داستان و عکس بازیگران سریال سارق روح شبکه سه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..