تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۱۶۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان قزوین خریداری شد

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1397/04/21 شناسه خبر: 1385401

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۱۶۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ فاطمه خمسه، ظهر امروز(پنج شنبه) در ششمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان در استانداری قزوین اظهار کرد: استان قزوین احتمالا جز معدود استان‌هایی است که گندم بیش از تعهد ۲۰۵ هزار تنی خریداری خواهد کرد. 


وی در ادامه با اشاره به هماهنگی انجام شده با ستاد وزارت متبوع برای افزایش تعهد خرید گندم پیش بینی کرد تا ۲۲۰ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شود. 

این مسئول با اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش کیفیت گندم تولیدی استان اذعان کرد: گندم تولیدی امسال استان کیفیت خوبی دارد و از سن سزدگی پایینی برخودار است. 

وی بیان کرد: ذخیره سازی گندم برای تولید آرد در استان انجام شده و مشکلی خاصی برای تامین آرد نانوایان استان وجود ندارد. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه به روند خرید جو از کشاورزان توسط شرکت پشتیبانی اموردام استان اشاره کرد و گفت: با هماهنگی انجام شده باپشتیبانی امور دام ذخیره سازی و خرید جو برای واحدهای دام و طیور استان انجام شده است. 

خمسه افزود: برای حمایت از تولید کنندگان استان ازابتدای سال جاری ۷۱۹۰ تن ذرت، ۵۱۰ تن جو و ۱۸۸۰ تن سویا تامین و توزیع شده است. 

وی بیان کرد: از ابتدای فصل خرید تا کنون بیش از ۱۶۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

این مسئول در ادامه با اشاره بحران آب در بخش کشاورزی گفت: اطلاع رسانی برای عدم کشت ذرت انجام شده ولیکن برای تامین نیاز دامداران به ذرت بایستی نهاده‌های مورد نیاز تامین شود. 

وی در پایان به سیاست‌های جهاد کشاورزی برای ذخیره سازی ۱۰ قلم کالای اساسی اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۵۱۴ تن مرغ منجمد و ۱۸ تن گوشت منجمد در استان ذخیره سازی شده است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۱۶۵ هزار تن گندم از کشاورزان استان قزوین خریداری شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..