تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت لوازم خانگی همچنان در اوج است

ساعت: 13:00 منتشر شده در مورخ: 1397/04/21 شناسه خبر: 1385323

مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد:

مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد گفت: با وجود ورود دولت به اصلاح نرخ ارز همچنان قیمت لوازم خانگی در بازار همانند 20 روز گذشته در اوج به سر می برد و هیچ تغییری در قیمت این محصولات نیز رخ نداده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، حسین اصغر زاده، مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد در گفت و گو با ما اظهار کرد: پس از عید 97 قیمت لوازم خانگی پله پله افزایش یافت تا به اوج آشفتگی نرخ ارز در ماه جاری مواجه شد.

اصغر زاده گفت: در این التهاب بازار داخلی و آشفتگی نرخ ارز، قیمت لوازم خانگی داخلی تا 30 درصد و قیمت لوازم خانگی خارجی تا 100 درصد افزایش یافتند.

وی تصریح کرد: هر چند اخیرا دولت بر اصلاح نرخ ارز ورود کرده است تا این التهاب وارده به بازار داخلی را مهار کند، با این وجود، همچنان قیمت کنونی لوازم خانگی داخلی و خارجی همانند 20 روز گذشته است و هیچ تغییری در قیمت ها صورت نگرفته است.

مدیر عامل اتحادیه لوازم خانگی شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: در شرایط یاد شده، مقابل قدرت خرید مردم نیز پایین آمد و تقاضا برای خرید لوازم خانگی بسیار کاهش یافت و همچنان تقاضا برای خرید لوازم خانگی در رکود به سر می برد.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت لوازم خانگی همچنان در اوج است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..