تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود انیمیشن سپید دندان – White Fang 2018 به همراه زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن سپید دندان – White Fang 2018 – با کیفیت WEBRip

دانلود-انیمیشن-White-Fang-2018

عنوان: White Fang – انیمیشن سپید دندان

سال انتشار: ۲۰۱۸

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمیشن سپید دندان (به انگلیسی: White Fang) اثری است که بر اساس رمان بدون پایانی از جک لاندن ارائه شده است و روایتی نام آشنا را برای مخاطبین خود ارائه داده است. داستان سپید دندان، در مورد پسری است که گرگ نیمه نژادی که نصفش گرگ و نصف انسان را بسیار دوست دارد و این تنها به این خاطر است که این گرگ، نجات دهنده پدرش از خطر یخ زدگی بوده است. حال این گرگ بر اساس اتفاقاتی که پیرامون داستان استخراج طلا، رخ داد، از دست می رود و اتفاقات احساسی زیادی برای این پسرک رخ می دهد. سپید دندان که به خاطر مرگ پدرش، زجر زیادی کشیده است و تنها ماجراهای خشن زیادی را تجربه کرده است.

همه این اتفاقات باعث می شود که سپید دندان بتواند برای هدفی که در پیش گرفته است، بسیار جان سخت تر شود و همین هم عاملی می شود که صاحب جدیدی را برای خودش پیدا می کند و حال که ما شاهد بزرگ شدن سپید دندان هستیم، باید ماجراهایی که وی در کارگاه کشف طلا سپری می کند را مشاهده کنیم. سپید دندان زخم های زیادی بر می دارد و مورد حملات زیادی واقع می شود، اما همچنان روحیه دوست داشتنی خودش را حفظ کرده است. سبکی که برای روایت داستان سپید دندان استفاده شده است، مطابق با استانداردهای روز انیمیشن سازی است و نتفلیکس به بهترین شکل این کار را انجام داده است. همانطور که انتظار می رود، شاهد صحنه ها و محیط بسیار جذابی هستیم و شخصیت ها نیز به خوبی ساخت و پرداخت شده اند.

info

Based on the timeless novel by Jack London, White Fang follows the story of a boy who befriends a half breed wolf as he searches for his father, who has mysteriously gone missing during the Gold Rush.

اطلاعات فایل لینک دانلود رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود انیمیشن سپید دندان – White Fang 2018 به همراه زیرنویس فارسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..