تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجرم فراری پس از 12 سال مجازات شد

مجرم فراری پس از 12 سال مجازات شد به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  غلامرضا طالعی گفت: این فرد که متولد سال 1370 است پنج روز پیش برای پیگیری پرونده ای به دادگستری کاشمر مراجعه کرده بود که شناسایی و در همان محل بازداشت شد. 

وی ادامه داد: به موجب حکم سال 1386 شعبه 101 جزایی دادگستری کاشمر، این فرد به جرم شرب خمر منتهی به نزاع جمعی در مراسم عروسی منجر به قتل سال 1385 محکوم به تحمل شلاق شده بود لذا حکم پس از دستگیری وی روز چهارشنبه گذشته در میدان نیازمند کاشمر و در ملاعام اجرا شد. 

دادستان کاشمر گفت: با وجود صدور رای این پروند در سال 1386 به علت متواری بودن محکوم حکم تاکنون اجرا نشده بود. 

وی افزود: این فرد در قتل عمد مشارکت نداشته و رای قاتل اصلی پیشتر صادر و اجرا شده بود اما متهم در آن نزاع مشارکت داشته و پرونده ای در این خصوص دارد که در ادامه احکام صادره اجرا می شود. 

منبع:ایرنا

انتهای پیام/س

به دام افتادن مجرم بعد از 12 سال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجرم فراری پس از 12 سال مجازات شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..