تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرارداد گران‌ترین مربی ایرانی چقدر است؟

ساعت 24-امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان که قراردادی دو ساله با این تیم منعقد کرده است، بنا بر تایید تابش مدیر باشگاه اصفهانی بیش از ۲/۵ میلیارد تومان در سال دریافتی خواهد داشت و این رقم بالاتر از بیشترین دریافتی علی دایی در لیگ برتر با حدود ۲/۳ میلیارد تومان خواهد بود.

به گزارش خبر ورزشی قلعه نویی که موفق‌ترین مربی ادوار لیگ برتر است با این قرارداد مجددا گرانترین مربی لیگ هم می‌شود، درحالی که بر اساس فرمول مصوب پرداختی به تیم‌های زیر نظر وزارت صنایع او باید ۶۷۰ میلیون تومان دریافتی می‌داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرارداد گران‌ترین مربی ایرانی چقدر است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..