تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ در حال کار کردن روی پردازنده‌های سه خوشه‌ای +عکس

سامسونگ در حال کار کردن روی پردازنده‌های سه خوشه‌ای +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هرچند شرکت MediaTek از قبل چیپست پردازنده‌های خود را با سه خوشه تولید کرده است، به نظر می‌رسد سامسونگ هم قصد دارد همین کار را برای پردازنده‌های خود تکرار کند و پردازنده‌های سه خوشه‌ای را امتحان کند. رسانه Ice Universe شایعه‌ای را منتشر کرده که ادعا می‌کند سامسونگ پردازنده‌های انحصاری Exynos 9820 خود را با دو هسته Mongoose M4 به همراه دو مجموعه هسته از ARM تولید خواهد کرد. این سه خوشه با معماری دینامیک ARM قادر خواهند بود با هر پیکربندی کار کنند.

این پیکر بندی سه خوشه‌ای شامل یک خوشه با دو هسته پردازنده Mongoose M4، یک خوشه دو هسته‌ای با توانایی اجرای بالای Cortex-A76 و یک خوشه دارای چهار هسته با قدرت کم Cortex-A55 خواهد بود. هنوز خبری از سرعت پردازش این پردازنده داده نشده است اما انتظار می‌رود Exynos 9820 با توجه به پردازنده پرچمدار بودن آن و استفاده از هسته‌های Cortex-A76 دارای سرعت پردازش 3.30 گیگاهرتز باشد. البته این حدس‌ها با در نظر گرفتن نحوه کار ARM در سوابق قبلی آن است.

در هر صورت باید به این شک کرد که با وجود پردازنده دو خوشه‌ای سامسونگ با قابلیت حفظ باتری که شامل یک خوشه Mongoose M4 و یک خوشه Cortex-A76 است، چرا به سمت پردازنده‌های سه خوشه‌ای حرکت کرده است.

سامسونگ در حال کار کردن روی پردازنده‌های سه خوشه‌ای +عکس

انتهای پیام/

پردازنده‌های سه خوشه‌ای سامسونگ در راه است +عکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ در حال کار کردن روی پردازنده‌های سه خوشه‌ای +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..