تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حتی اگر پاره تنمان بر خط قرمزها پا بگذارد در برابرش می ایستیم +فیلم

حتی اگر پاره تنمان بر خط قرمزها پا بگذارد در برابرش می ایستیم +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ معصومه قمی معروف به مسیح علی‌نژاد از محکومان فتنه 88 چند سالی می‌شود که با همکاری سرویس‌های امنیتی کشورهای غربی و با راه اندازی کمپین‌هایی، عفت و حیای دختران و زنان کشورمان را هدف گرفته است و دختران و زنان ایران را تحریک به کشف حجاب می‌کند.

خواهر مسیح علینژاد که بانویی مؤمن و انقلابی است به همراه خانواده‌اش میهمان ویژه مراسم «دختران انقلاب» بود در این همایش خطاب به مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفت: نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشور هستم؛ خانواده من محکم و استوار در امتداد راه شهیدان ایستاده اند. ما پیرو دین و مذهبی هستیم که امام حاضرمان(عج) الگوی خود را حضرت زهرا(س) می داند.

چنانچه هرکسی حتی جگرگوشه یمان، حتی پاره تنمان، قدم و قلمی بر خط قرمزهای مردم مسلمان ایران بگذارد، ما هم همانند شما مردم در برابرش ایستاده ایم و تا آخر می ایستیم. عرض شرمندگی آقا، عرض خضوع آقا، ما آنچه باید انجام دهیم انجام می دهیم. ما هم جان ناقابلی داریم که در دست گرفته و در راه انقلاب فدا خواهیم کرد برای ما دعا کن.

عرض شرمساری به زنان باحجاب و مردان غیور سرزمینم دارم. کسی چه می داند معنای این خواهرانه ها را؟ چگونه کسانی در کنار ما فریاد دلسوزی سر می دهند و می گویند برقص تا برقصیم! مردم ما سالهاست رقص چمران گونه میانه میدان دارند! پس بتاز تا بتازیم!

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های انقلابی خواهر مسیح علینژاد را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حتی اگر پاره تنمان بر خط قرمزها پا بگذارد در برابرش می ایستیم +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..