تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سونی اکسپریا XA2 پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی و اسنپدراگون ۶۳۰ رونمایی شد

بعد از رونمایی گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید خانواده‌ی اکسپریا، سونی عضو دیگری از  این خانواده را با نام اکسپریا XA2 پلاس با بهبود در صفحه نمایش رونمایی کرد.

سونی در ژانویه‌ی گذشته اکسپریا سونی XA2 و اکسپریا XA2 اولترا را رونمایی کرد و حالا سازنده ی ژاپنی یک گوشی میان‌رده‌ی دیگر از خانواده‌ی اکسپریا با عنوان ایکس ای ۲ پلاس روانه‌ی بازار کرد. اکسپریا XA2 پلاس از لحاظ سنسور ۲۳ مگاپیکسلی برای دوربین و تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ همانند دو گوشی هم‌رده‌ی خود است، اما به‌دلیل برخورداری از صفحه نمایش بلندتر و قاب باریک‌تر اندکی ارگونومیک‌تر است.

نسخه‌ی پلاس، نخستین دستگاه در رده‌ی XA2 است که به نمایشگر ۱۸ به ۹ مجهز شده است. بر خلاف دو مدل دیگر اکسپریا این گوشی از نمایشگر کشیده و رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس برخوردار است که با گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۰ مجهز به پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای و واحد پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۸ است. اکسپریا XA2 پلاس با ۴ و ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی حافظه‌ی ذخیره‌سازی وارد بازار می‌شود. با اینحال درگاه میکرو اس‌دی برای افزایش ظرفیت حافظه وجود دارد.

وربین ۲۳ مگاپیکسلی XA2 Plus شامل یک سنسور 1/2.3 اینچی Exmor RS با لنز عریض دارای میدان دید ۸۴ درجه و گشودگی f/2.0 است. این دوربین با پشتیبانی از ISO 12800 توان فیلم‌برداری 4K و ضبط ویدئوهای اسلوموشن با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را دارا است.

ایکس ای ۲ پلاس به یک دوربین تکی سنسور ۸ مگاپیکسلی Exmor R و 1/4 اینچی با لنزی فوق عریض دارای میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و گشودگی f/2.4 در قسمت جلو مجهز شده است. این دوربین از قابلیت‌های متنوعی مانند افکت‌های soft skin، بوکه و تغییر حالت صورت برخوردار است.

sony xperia xa2 plus/اکسپریا سونی ایکس ای ۲ پلاس

گوشی سونی XA2 پلاس دارای ابعاد ۱۵۷ در ۷۵ در ۹.۶ میلی‌متر و وزن ۲۰۵ گرم است که کمی سنگین‌تر از حد انتظار به‌نظر می‌رسد. همچنین مجهز به طراحی جدید OmniPresence است که سونی در ابتدای سال از آن پرده‌برداری کرد. گوشی از نظر ظاهری بهتر دیده می‌شود و به‌خاطر قاب فلزی پشتی آن احساس راحتی بیشتری القا می‌کند.

باتری XA2 پلاس شبیه باتری XA2 اولترا دارای ظرفیت ۳۵۸۰ میلی‌آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع Quick Charge 3.0 است. در قسمت پایینی بدنه‌ی گوشی شاهد پورت شارژ نوع USB-C، میکروفون با فناوری حذف نویز و یک اسپیکر هستیم. البته جای نگرانی نیست، یک جک ۳.۵ میلی‌متری نیز در بالای گوشی قرار دارد.

sony xperia xa2 plus/سونی اکسپریا ایکس ای ۲ پلاس

Xperia XA2 Plus با چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، طلایی و سبز به بازار خواهد آمد. هنوز باید منتظر تایید قیمت و زمان دقیق حضور آن باشیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سونی اکسپریا XA2 پلاس با صفحه نمایش ۶ اینچی و اسنپدراگون ۶۳۰ رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..