تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴.۵ کیلوگرم طلای قاچاق کشف شد

ماموران گمرک ایران ۴.۵ کیلوگرم طلای سا خته شده قاچاق از اتوبوسی در مرز ترکیه کشف کردند.

به گزارش شمانیوز، ماموران گمرک بازرگان در بازرسی از اتوبوس‌های ورودی از ترکیه در مرز موفق شدند مقدار ۴/۵ کیلو گرم طلای ساخته شده را از داخل یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط کنند؛ بنابراین گزارش؛ این مقدار طلای کشف شده به طرز ماهرانه‌ای در صندلی‌ها جاسازی شده بود که ماموران گمرک با هوشیاری و رصد اطلاعات به محل اختفای این طلا‌ها پی برده و در بازرسی‌های بیشتر به کمک دستگاه‌های کنترلی موفق می‌شوند مقدار ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم طلای ساخته شده را کشف کنند.

گمرک ایران در سال ۲۰۱۷ موفق شد رتبه نخست مبارزه با قاچاق مواد مخدر و رتبه دوم را در مبارزه با انواع کالای قاچاق در دنیا کسب نماید.

منبع: روابط عمومی گمرک ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴.۵ کیلوگرم طلای قاچاق کشف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..