تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عقربه شفافیت روی ۱۰:۱۰ دقیقه

عقربه شفافیت روی ۱۰:۱۰ دقیقهبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اولین قسمت از برنامه گفتگو محور «۱۰:۱۰ دقیقه» از یک شنبه هفته آینده در سایت باشگاه خبرنگاران جوان بارگذاری می‌گردد.

برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» یک گفتگوی اینترنتی است که قرار است به شفافیت فضای سیاسی کشور کمک کند و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزه‌های مختلف را با حضور یک میهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح در یک زمان ۴۵ دقیقه بررسی نماید.

این برنامه که در باشگاه خبرنگاران جوان تولید می‌شود قرار است یک شنبه شب‌ها ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شب روی سایت این مجموعه قرار گیرد و مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه اول این سایت به آدرس www.yjc.ir به تماشای آن بنشینند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عقربه شفافیت روی ۱۰:۱۰ دقیقه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..