تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش ۱۰۰ هزار نفر از فالوور‌های ترامپ در توئیتر

کاهش ۱۰۰ هزار نفر از فالوور‌های ترامپ در توئیتربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاست جدید توئیتر باهدف مسدودسازی اکانت‌هایی که قوانین را نقض می‌کنند، باعث شده است تا شمارش فالوورها تغییر کرده و درنتیجه تعداد فالوورهای یک اکانت متفاوت از قبل نشان داده شود.

پس از اعمال تغییرات مذکور به طور میانگین هر کاربر بیش از 4 فالوور خود را ازدست‌داده و کاربرانی که بیش از هزاران فالوور داشته‌اند، بیشتر در معرض آسیب قرارگرفته و چند هزار از فالوورهای خود را ازدست‌داده‌اند. جالب اینجاست که در پی این سیاست توئیتر، دونالد ترامپ که فالوورهای زیادی در بین سیاستمداران دارای حساب کاربری در توئیتر داشت، بلافاصله بیش از 100 هزار فالوور و باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز بیش از 400 هزار فالوور خود را از دست داد.

«وی جایا کادی» از مدیران توئیتر اعلام کرد سیاست جدید باهدف شفاف‌سازی در شمارش فالوورها صورت گرفته و شمارش صحیح‌تری نسبت به قبل نشان می‌دهد. به گفته وی اگر تعداد زیادی از کاربران یک اکانت را مسدود کرده باشند، آن اکانت مسدود شده تا اینکه کاربر مورد نظر لاگین مجدد کرده و ضمن تغییر پسورد، سیاست جدید توئیتر را بپذیرد.

اگر مشخصات حسابی هم لو برود، آن حساب کاربری مسدود شده تا اینکه کاربر با پاسخ به سؤالات امنیتی مجدداً اکانت خود را بازیابی کند. لینک اشتباه و لینک شکسته در توئیت‌ها نیز منجر به مسدودسازی اکانت خواهد شد.

سیاست جدید توئیتر باهدف تصحیح اکانت کاربران و نزدیک‌تر شدن به واقعیت در مورد کاربران پیش می‌رود. مسئولان توئیتر در این باره گفته‌اند که این کار تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت و فالوورهای کاربران در پی این اقدامات تغییرات زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کاهش شدید فالوورها در حساب‌های کاربری توئیتر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش ۱۰۰ هزار نفر از فالوور‌های ترامپ در توئیتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..