تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز رقابت متقاضیان داوری کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک

آغاز رقابت متقاضیان داوری کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودکبه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان؛ عادل دهدشتی قائم مقام مدیر اجرایی اصفهان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از برگزاری آزمون کتبی ویژه جذب داوران کودک و نوجوان این رویداد سینمایی خبر داد.

وی با اعلام این خبر گفت: فردا جمعه ۲۲ تیر کودکان و نوجوانان اصفهانی که برای حضور در جمع داوران کودک و نوجوان سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ثبت نام کرده اند، در آزمون کتبی داوری که از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در بنیاد فرهنگی امام صاق (ع) برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

قائم مقام مدیر اجرایی اصفهان جشنواره همچنین بیان کرد: این آزمون کتبی اطلاعات عمومی شرکت کنندگان را در خصوص سینمای کودک و نوجوان، درک مفاهیم حوزه هنر، خلاقیت و میزبان آشنایی با هنر‌های مرتبط به سینما نظیر موسیقی و ... می‌سنجد و توسط روانشناسان و کارشناسان خبره حوزه کودک و نوجوان طراحی شده است.

دهدشتی افزود: در بخش داوری کودکان و نوجوانان طبق روال هر سال و بر اساس آیین نامه جشنواره، تعدادی از کودکان و نوجوانان ۹ تا ۱۴ سال پس از موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه حضوری و گذراندن دوره آموزشی به جمع داوران جشنواره اضافه می‌شوند. امسال به مناسبت برگزاری سی و یکمین دوره جشنواره، ۳۱ داور کودک و نوجوان ما را در انتخاب بهترین اثر بخش سینمای ایران همراهی خواهند کرد.

گفتنی است؛ سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

آزمون کتبی داوران جشنواره فیلم کودک و نوجوان برگزار می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز رقابت متقاضیان داوری کودک و نوجوان جشنواره فیلم کودک»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..