تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر گلکسی نوت 9 سامسونگ، در پوستر سامسونگ فاش شد

انتشار تصویر جدیدی از پوستر تبلیغاتی منتسب به گلکسی نوت ۹ سامسونگ، تمامی شایعات و گمانه‌زنی‌های مربوط به طراحی ظاهری آن را تایید می‌کند.

گوشی هوشمند گلکسی نوت ۹ سامسونگ در تاریخ ۹ آگوست (۱۸ مرداد ۹۷) رونمایی خواهد شد. به دلیل نزدیک‌ شدن به تاریخ مقرر، این روزها شایعه و گزارش‌های مختلفی در رابطه با مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری فبلت پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ منتشر می‌شود. به طوری که طبق شایعه‌ها و تصاویر مفهومی فاش شده، تاحدودی تصویر کاملی از طراحی نهایی گلکسی نوت ۹ و مشخصات سخت‌افزاری آن در ذهن کاربران ایجاد شده است. زومیت را همراهی کنید.

شنیده‌ها نشان از این دارد که فبلت پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ شباهت بسیاری به گلکسی نوت ۸ خواهد داشت؛ با این تفاوت که حسگر اثر انگشت به دلیل لمس سهوی لنز دوربین پشتی و کثیف شدن آن، در موقعیت مرکزی پشت فبلت و زیر دوربین اصلی قرار خواهد گرفت. ماژول دوربین پشتی گلکسی نوت ۹ به دلیل استفاده از باتری پرظرفیت ۴٫۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و قلم هوشمند جدید اس پن (S Pen)، برخلاف دوربین گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ به صورت افقی باقی خواهد ماند. در ادامه می‌توانید تصویر دعوتنامه‌ی رسمی سامسونگ برای مراسم آنپکد ۱۸ مرداد را مشاهده کنید.

آنپکد گلکسی نوت 9

مقاله مرتبط:

دعوت‌نامه‌ی رسمی سامسونگ برای رویداد آنپکد ماه مرداد، دارای تصویر نمای نزدیک (Close up) مربوط به قلم هوشمند اس پن زرد یا طلایی رنگ است. این موضوع در ابتدا باعث شد که گمانه‌زنی‌هایی درباره‌ی وجود مدل طلایی یا زرد پر رنگی از گلکسی نوت ۹ به وجود آید. با این حال، پس از افشا شدن تعدادی از تصاویر مفهومی منتسب به گلکسی نوت ۹ که رنگ‌بندی آن را آشکار کرد، شایعه‌ی وجود نسخه‌ی زرد رنگ فبلت پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ، اعتبار خود را از دست داد. اکنون سوالی که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده این است که رنگ زرد موجود در دعوت‌نامه‌ی رسمی سامسونگ به چه چیزی اشاره دارد؟

سامسونگ گلکسی نوت 9

رنگ‌بندی احتمالی گلکسی نوت ۹ سامسونگ

براساس گفته‌ی برخی از افشاگرها، احتمال دارد که گلکسی نوت ۹ سامسونگ از دو رنگ متفاوت تشکیل شده باشد. به این صورت که قلم هوشمند اس پن، رنگی متفاوت از خود فبلت داشته باشد. آخرین تصویر فاش شده که مربوط به پوستر رسمی گلکسی نوت ۹ است، موضوع یاد شده را تایید می‌کند.

تصویری که امروز Ice Universe در فضای وب منتشر کرده است، مربوط به پوستر تبلیغاتی منتسب به گلکسی نوت ۹ آینده‌ی سامسونگ است. پوستر تبلیغاتی یاد شده مربوط به مدل آبی رنگ فبلت گلکسی نوت ۹ است که به طور واضح قلم هوشمند اس پن قرار داده شده روی بخش پشتی آن را هم نشان می‌دهد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید، تصویر بخش پشتی فبلت پرچم‌دار آینده‌ی سامسونگ هم در این پوستر تبلیغاتی به طور کامل مشهود است. بنابراین با انتشار پوستر رسمی گلکسی نوت ۹، باز هم شایعه‌ها و تصاویر مفهومی قبلی که به وجود دوربین دوگانه و حسگر ضربان سنج قلبی با موقعیت قرارگیری افقی در مرکز فبلت اشاره داشتند، تایید می‌شود. قرار داشتن اسکنر اثر انگشت در کنار لنز دوربین پشتی گلکسی نوت ۸ یکی از پر انتقادترین ضعف‌های این فبلت بود. به همین دلیل سامسونگ مصمم به رفع ایراد یاد شده از فبلت رده بالای آینده‌ی خود شد.

سامسونگ گلکسی نوت 9/galaxy note 9

تصویر پوستر تبلیغاتی رسمی منتسب به گلکسی نوت ۹

مشخصات ظاهری و سخت‌افزاری احتمالی فبلت گلکسی نوت ۹ سامسنگ را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا با وجود رقبای قدرتمند، حاضر به خرید آن هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر گلکسی نوت 9 سامسونگ، در پوستر سامسونگ فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..