تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فالوده خوردن وزیر ارتباطات با نخبگان شیرازی +تصاویر

وزیر ارتباطاتبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد جواد آذری جهرمی وزیر با انگیزه ارتباطات و فناوری اطلاعات که به زاداگاهش استان فارس سفر کرده است، صبح امروز در جمع نخبگان و فعالان حوزه ICT استان فارس حضور پیدا کرد.

وی در اینستاگرام خود تصاویری از دیدار اش با نخبگان شیرازی را منتشر کرد و وسلیه رفع نقص های بر جای مانده در کشور را نخبگان دانست. در ادامه پستی که وی از این دیدار منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید.

جهرمی نوشت:

"امروز با نخبگان شیرازی فالوده خوردیم ؛ از قدیم گفته اند "فلانی با شاه فالوده نمی خورد" و این مثل نشانه تکبر بود. من هرگاه در میان نخبگان و جوانان صاحب ایده قرار میگیرم احساس فروتنی میکنم و به آینده امیدواتر می شوم. معتقدم نقص های بر جای مانده از دیروز با تفکر مغزهای نخبگان امروز رفع خواهد شد.
امروز استان فارس به همت جوانانش در حوزه فناوری اطلاعات و کسب و کارهای نو یکی از استان های برتر کشور است و بیش از 600 شرکت کوچک و بزرگ در قالب مراکز رشد، مراکز شتاب دهنده، شرکت‌های تولید محتوا، شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوین با اراده و انگیزه فراوان و سرمایه مادی اندک در این استان فعالند.
هیچ چیز لذت بخش تر از مشاهده به ثمر نشستن فعالیت خلاقانه چند جوان در قالب یک هسته علمی فناوری و تحصیل سود و ایجاد اشتغال نیست".

وزیر ارتباطات

فالوده خوردن وزیر ارتباطات +تصاویرفالوده خوردن وزیر ارتباطات +تصاویرفالوده خوردن وزیر ارتباطات +تصاویر

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فالوده خوردن وزیر ارتباطات با نخبگان شیرازی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..