تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله هوایی ارتش اسرائیل به مواضع ارتش سوریه

خبرگزاری ایسنا: رژیم صهیونیستی اعلام کرد در پاسخ به نفوذ یک پهپاد سوری به حریم هوایی جولان اشغالی پایگاه‌های ارتش سوریه در قنیطره را هدف قرار داده است.

منابع نظامی سوریه گزارش دادند، نیروی هوایی این کشور حمله موشکی اسرائیل به پایگاه‌های ارتش در قنیطره در جنوب سوریه را رهگیری کرده است.

این منابع نظامی تاکید کردند، جنگنده‌های اسرائیل تعدادی موشک به سمت برخی مواضع ارتش در قنیطره شلیک کردند و این حملات تنها خسارت‌های مادی برجای گذاشت.

در این راستا، دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، انفجارهایی مناطقی در حومه شمالی قنیطره و دیگر مناطق نزدیک به مرزهای جولان اشغالی را لرزاند که احتمال می‌رود این انفجارها ناشی از حملات هوایی اسرائیل علیه پایگاه‌های دولت سوریه در حومه قنیطره باشد.

همچنین خبرگزاری فرانسه به نقل از دیده‌بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد، حملات موشکی منطقه‌ای در حومه قنیطره و پایگاه‌های دولت سوریه و همپیمانان آن را در اطراف این منطقه مورد هدف قرار داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله هوایی ارتش اسرائیل به مواضع ارتش سوریه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..