تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالار عقیلی و پسرش، شباهت ماهور به پدر

نی نی بان گروه رسانه های اجتماعی: این روزها دیگر عکسی از سالار عقیلی نمی بینیم که ماهور پسر کوچکش کنار او نباشد. البته کاملا مشخص است که این خواننده خوش صدای کشورمان اهل خانواده است و کمتر بدون همسر و فرزندش در اماکن عمومی ظاهر می شود.چیزی که این روزها باعث جلب توجه کاربران فضای مجازی شده است، شباهت بسیار زیاد ماهور به پدرش است. ماهور روز به روز بیشتر شبیه سالار خان عقیلی می شود و خوشبختانه در هنر هم راه پدر را در پیش گرفته است. سالار عقیلی در آخرین پست اینستاگرامی خود عکسی از خود،ماهور و همسرش به اشتراک گذاشته است. متن کنار عکس او نشان می دهد که این خانواده برای اکران خصوصی فیلم سینمایی سریک رفته بودند.
سالار عقیلی و پسرش، شباهت ماهور به پدر سالار عقیلی با حساب کاربری salaraghili15 در اینستاگرام فعالیت می کند.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالار عقیلی و پسرش، شباهت ماهور به پدر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..