تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت رسانه ترکیه‌ای از مدت قرارداد حسینی با ترابزون

یک روزنامه ورزشی ترکیه جزئیات جدیدی از جذب ۲ مدافع ملی‌پوش ایرانی توسط باشگاه ترابزون اسپور منتشر کرد.

به گزارش بولتن نیوز، روزنامه فوتوماک ترکیه در نسخه امروز خود (پنجشنبه) با اشاره به پذیرش تمامی شرایط پیشنهادی باشگاه ترابزون اسپور توسط سید مجید حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال تهران نوشت: فقط اختلاف‌های جزئی در بحث پرداخت مبلغ توسط مجید حسینی به باشگاه استقلال تهران وجود دارد. این بازیکن پس از عقد قرارداد 3 ساله‌اش با باشگاه ترابزون اسپور برای شرکت در اردوی آماده‌سازی اروپایی این تیم راهی کشور اسلوونی خواهد شد.

این روزنامه ورزشی ترکیه درباره جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، دیگر مدافع ملی‌پوش ایرانی توسط باشگاه ترابزون اسپور می‌نویسد: باشگاه به تماس‌های خود با مدافع 26 ساله ایرانی ادامه می‌دهد. مرتضی پورعلی‌گنجی دیگر قصد ادامه همکاری با باشگاه السد قطر را ندارد و نگاهش به پیشنهاد ترابزون اسپور است. این بازیکن ایرانی هم شاید با پیراهن تیم ترابزون اسپور در فصل آینده سوپر لیگ ترکیه بازی کند.

باشگاه ترابزون اسپور که 50 سال پیش تاسیس شده است در فصل 2018 - 2017 سوپر لیگ ترکیه در رده پنجم جدول جای گرفته بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت رسانه ترکیه‌ای از مدت قرارداد حسینی با ترابزون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..