تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت هزینه اسکان و تغذیه به اعضای شورای عالی استان‌ها

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا احمدی قمی در پایان هفتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دو طرح دو فوریتی در دستور کار اعضا قرار گرفت که در نهایت دو طرح به تصویب اعضای شورای عالی استان‌ها رسید.  در ادامه جلسه نیز یک طرح فوریتی در دستور کار اعضا قرار گرفت و سپس برای بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

احمدی قمی در ادامه با اشاره به ظرفیت شورای عالی استان‌ها بیان کرد: در جلسه امروز طرحی به تصویب رسید که در صورت ارسال به مجلس و تصویب آن اثرگذاری بیشتری از شورای عالی استان‌ها در آینده خواهیم دید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در خصوص اسکان اعضای شورای عالی استان‌ها برای حضور در اجلاس‌ها صورت گرفته است گفت: بله در این زمینه تغییراتی صورت گرفته است به طوریکه از 2،3 ماه پیش دیگر هتلی برای اسکان اعضا در نظر گرفته نمی‌شود.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با دبیرخانه شورای عالی استان‌ها مبلغی به عنوان اسکان و هزینه خورد و خوراک به هر یک از اعضای شورای عالی استان‌ها داده می‌شود که این رقم برای هر یک از اعضا متفاوت خواهد بود.

نایب رئیس شورای عالی استان‌ها بیان کرد: این طرح قطعا صرفه‌جویی در بحث هزینه‌ها خواهد داشت ضمن اینکه بسیاری از اعضای شورای عالی استان‌ها از طرح مذکور راضی بودند چرا که می‌توانند در خصوص اسکان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت هزینه اسکان و تغذیه به اعضای شورای عالی استان‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..