تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر ۶۷۲ بانه به زمین زده شد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان، با حضور فرماندار، مدیر آموزش و پرورش، نمایندگان اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و جمعی از مسئولین شهرستان، کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر ۶۷۲ واحدی شهرستان بانه به زمین زده شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین شهرستان و همکاری در تأمین زمین آموزشی مورد نیاز آموزش و پرورش در محوطه‌ی مسکن مهر ۶۷۲ واحدی گفت: هزار و ۱۲۱ مترمربع زمین آموزشی در این محوطه به ساخت مدرسه اختصاص یافت.
رضا خضری عنوان کرد: در ۴۰۰ مترمربع زیربنا با اعتبارات دولتی، توسط اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، در این محوطه احداث خواهد شد.
وی بیان کرد: هم اکنون ۵ میلیارد ریال از اعتبارات در نظر گرفته شده برای این پروژه تخصیص یافته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه ادامه داد: امیدواریم که پروژه‌ی مذکور، در مهرماه سال آینده به آموزش و پرورش بانه تحویل داده شود.
انتهای پیام/م

مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر ۶۷۲ در بانه احداث می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلنگ احداث مدرسه ۶ کلاسه مسکن مهر ۶۷۲ بانه به زمین زده شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..