تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود

ساعت: 11:44 منتشر شده در مورخ: 1397/04/21 شناسه خبر: 1385278

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد با ارائه کنندگان قلیان به قوت خود باقی است و ضمن پلمپ مکان، ارائه کننده نیز بازداشت می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با  صبح قزوین درباره ممنوعیت ارائه قلیان اظهار کرد: اعتقاد داریم که عرضه قلیان و مواد دخانی در اماکن عمومی ممنوعیت قانونی دارد که در همین زمینه هر هفته دو تا سه مورد تشکیل پرونده داریم. 


وی افزود: در برهه‌ای از زمان برخورد با ارائه‌کنندگان قلیان و اجرای قانون منع ارائه آن با جدیت آغاز شد، ولی متأسفانه همه استان‌ها کار را با جدیت دنبال نکردند. 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان اینکه برخی از مسئولان در این زمینه همکاری لازم را ندارند، عنوان کرد: نمایندگان مجلس نیز در این مورد طرحی ارائه دادند که به تبع آن توقعی در جامعه ایجاد شد، ولی سستی در اراده و کار ما ایجاد نکرد. 

این مقام قضایی استان تصریح کرد: باید فضای عمومی جامعه به سمتی پیش برود که رستوران‌ها و سفره‌خانه‌ها به این ابزار روی نیاورند و این نیازمند فرهنگ سازی نهادهای فرهنگی از جمله صدا و سیما در جامعه است. 

دادستان قزوین در پایان تأکید کرد: نحوه برخورد با ارائه قلیان کماکان به همان روند قبل باقی است و اگر کسی در اماکن عمومی قلیان ارائه کند، ضمن پلمپ مکان، ارائه دهنده نیز بازداشت می‌شود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراکز ارائه دهنده قلیان در قزوین پلمپ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..