تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Lucky Patcher 7.3.4 تقلب در بازی ها – اندروید

با دانلود Lucky Patcher یک برنامه کاربردی در اختیار خواهید داشت که قابلیت ایجاد تقلب در بازی ها را خواهد داشت و شما می توانید توسط این برنامه لایسنس بازی ها را دور زده و از منابع نامحدود بازی ها لذت ببرید. برنامه می تواند تبلیغات در برنامه ها و بازی ها را نیز از بین برده و به صورت خودکار این کارها را برای شما انجام دهد. نرم افزار قابلیت محدود کردن مجوزها را نیز داشته است و یک نسخه اصلاح شده یا همان MOD را در اختیار کاربران قرار می دهد. پچ های اختصاصی این برنامه به قدری قوی می باشند که بازی های زیادی توسط این برنامه کرک شده و در اختیار کاربران قرار داده می شوند.

با دانلود Lucky Patcher شما دیگر می توانید به صورت اختصاصی خودتان برنامه ها را کرک نمایید و از قابلیت های بیشتر انها بهره مند شوید. این برنامه پایگاه داده بزرگی از تمام بازی ها و اپ ها دارا می باشد و بسته به برنامه های خاص می تواند امکانات مختلفی را برای شما به ارمغان داشته باشد. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود Lucky Patcher از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت دانلودها استفاده نمایید.

دانلود-Lucky-Patcher

( برای مشاهده در ابعاد اصلی روی عکس کلیک نمایید )

دانلود-Lucky-Patcher  دانلود-Lucky-Patcher

info

Lucky Patcher is an application that can patch your apps to Remove the license check, remove advertisements, customize and limit permissions, and also create a modified (Mod version) app, it means the apk file that installs the app with its applied patch. some other features of lucky patcher are: backup apps so you can restore them later, patch apps while booting , patching manually.

Features:
Replaced icon in Pixel style
Languages English, Russian, Italian and Polish
Material styles added for Android 5.x and above
Added a large database of patches

اطلاعات فایل رمز فایل

www.downloadha.com

رزرو مکان تبلیغاتی

اینجا محل تبلیغات شماست. برای رزرو، لطفا با ایمیل downloadha.help@gmail.com در ارتباط باشید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Lucky Patcher 7.3.4 تقلب در بازی ها – اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..